حامد آفاق: در دفاع و حمله تمرکز داشتیم/ از تماشاگرانمان تشکر می‌کنم

کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی کار دفاعی و استفاده از موقعیت‌ها را دلیل برد برابر مهرام دانست.

کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی کار دفاعی و استفاده از موقعیت‌ها را دلیل برد برابر مهرام دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حامد آفاق پس از سومین برد پتروشیمی در فینال لیگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ابتدا جا دارد از هوادارانمان در سالن آزادی تشکر کنم که از ابتدا تا انتهای مسابقه ما را تشویق کردند و در نهایت توانستیم آنها را خوشحال کنیم. ما در این مسابقه از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و با تمرکز جلو رفتیم که نتیجه گرفتیم. ما در این مسابقه هم در دفاع و هم در حمله خوب کار کردیم و موفق شدیم.

کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی ادامه داد: حالا در آستانه قهرمانی قرار داریم و می‌توانیم با برد در مسابقه بعدی کار را تمام کنیم. کارمان دشوار است اما باید با تمرکز و دقت بالا به میدان برویم. استرسی برای ما وجود ندارد و باید از همین امر برای رسیدن به موفقیت گام برداریم تا موفق شویم.

او در پاسخ به این سوال که دلیل برد پتروشیمی در کوارتر پایانی چه بود؟ تصریح کرد: ما در این مسابقه تا آخرین ثانیه مبارزه کردیم. هر موقعیتی که بدستمان آمد استفاده کردیم که در نهایت نتیجه گرفتیم. دفاعمان خوب بود و به نظرم کار دفاعی ما اصلی ترین عامل پیروزی شد. حالا باید برای مسابقه بعدی آماده شویم چراکه کارمان دشوار است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93021711568
  • خبرنگار : 71418