مهران حاتمی: بازیکنانم نتیجه تلاششان را گرفتند

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی کار تیمی بازیکنانش را عامل کسب سومین برد در فینال لیگ برتر دانست.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی کار تیمی بازیکنانش را عامل کسب سومین برد در فینال لیگ برتر دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهران حاتمی پس از سومین برد تیمش در فینال لیگ برتر بسکتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسکتبال همین است. در لحظه نتیجه تغییر می‌کند و باید تا آخرین نفس مبارزه کرد. بازیکنان من در این میدان خودشان را دست کم نگرفتند و تا جایی که توان داشتند مبارزه کردند. تا ثانیه پایانی مبارزه داشتند و از فرصت‌هایشان به خوبی استفاده کردند و در نهایت نیز نتیجه همین تلاش را گرفتند. به هر حال در بسکتبال یک طرف برد است و طرف دیگر باخت و به نظر من بازیکنانم امروز نتیجه کار تیمی خود را گرفتند.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث برد تیمش در کوارتر چهارم شد؟ بیان کرد: ما بازی را تمام شده ندیدیم و سعی کردیم در دفاع و حمله متمرکزتر کار کنیم. در کوارتر چهارم دقتمان بیشتر بود و از موقعیت‌هایمان به بهترین شکل استفاده کردیم. در هر حال به دنبال این بودیم که برنده باشیم. ما در هر مسابقه برای برد وارد میدان می‌شدیم و بازیکنانم برای همین امر تلاش می‌کنند که موفق شدند.

او ادامه داد: در این مسابقه دو تیم عملکرد خوبی داشتند و نمایش بسیار زیبا بود. در دفاع خوب بودیم و توانستیم مهره‌های کلیدی حریف را کنترل کنیم. من از عملکرد بازیکانم راضی هستم.

حاتمی در پایان و درباره دیدارهای پیش‌رو گفت: مسابقه بعدی همانند همه دیدارها برای ما حساس است و تمام تمرکز ما از امروز بر این مسابقه است. به دیدارهای قبلی و بعدی کاری نداریم و تنها برای برد در این مسابقه وارد میدان خواهیم شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93021711535
  • خبرنگار : 71418