دبیر فدراسیون والیبال: دیر آمدن "کواچ" قابل کتمان نیست

دبیر فدراسیون والیبال در آستانه مسابقات لیگ جهانی والیبال گفت: اینکه سرمربی تیم ملی دیر به تیم ملحق شده است، موضوعی نیست که بتوان کتمان کرد و نباید فراموش کنیم که تیم ملی امسال دو بازیکن اصلی خود را از دست داده است.

دبیر فدراسیون والیبال در آستانه مسابقات لیگ جهانی والیبال گفت: اینکه سرمربی تیم ملی دیر به تیم ملحق شده است، موضوعی نیست که بتوان کتمان کرد و نباید فراموش کنیم که تیم ملی امسال دو بازیکن اصلی خود را از دست داده است.

محمود افشار‌دوست در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: "کواچ" ظرف یکی دو روز آینده به ایران می‌آید. بازی‌های تیم پروجا ایتالیا تمام شده است. او باید از ایتالیا به صربستان بگردد. یکی، دو روز کنار خانواده‌اش باشد و بعد هم راهی تهران شود. ظرف یکی، دو روز آینده کواچ هم به تهران می آید و تمرینات تیم ملی را زیر نظر می‌گیرد.

وی افزود: قرار است بازی‌های دوستانه تیم ملی والیبال ایران و استرالیا بدون تماشاگر و خبرنگار برگزار شود. این توافق کادر فنی دو تیم است که بازی‌ها بدون تماشاگر باشد. البته قرار شد در یک بازی آخر بین این دو تیم اجازه حضور تماشاگران و خبرنگاران را صادر کنیم. این هم موضوع غیر طبیعی نیست.

دبیر فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: این موضوع معمول است. قبلا تیم ملی ایران هم که برای بازی دوستانه به بلغارستان می‌رفت از مجموع سه بازی تنها در یک مسابقه اجازه حضور تماشاگر داده می‌شد. حالا هم کادر فنی دو تیم توافق کرده‌اند که از مجموع سه بازی با استرالیا تنها یک مسابقه با حضور تماشاگران برگزار شود. این اتفاق در دنیای حرفه‌ای زیاد اتفاق می‌افتد.

محمود افشاردوست در ارزیابی از شرایط تیم ملی والیبال سه هفته قبل از مسابقات لیگ جهانی گفت: سرمربی اینکه تیم ملی دیر به تیم ملحق شده است، موضوعی نیست که بتوان کتمان کرد. قطعا اگر او زودتر به تیم ملی ایران ملحق می‌شد شرایط خیلی بهتر بود. اما باید تلاش کنیم تا شرایط را مدیریت کنیم. درباره وضعیت فنی تیم باید مربیانی نظر بدهند که اردو ها را زیر نظر دارند.

وی در پایان گفت: البته کواچ هم از شرایط تیم ایران بی‌اطلاع نیست. او برنامه تمرین‌ها را می‌دهد. وضعیت تیم هم بد نیست. مربیان تیم می‌گویند پیشرفت بدی نداشتیم. نباید فراموش کنیم که تیم ملی امسال دو بازیکن اصلی خود را از دست داده است. امیدوار هستیم که در این چند بازی تدارکی همه بازیکنان محک جدی بخورند و با آمادگی کامل راهی مسابقات شوند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93021610678
  • خبرنگار : 71419