مهران حاتمی: تمام بازیکنانم خوب کار کردند

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی از عملکرد بازیکنانش در دو دیدار فینال تمجید کرد.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی از عملکرد بازیکنانش در دو دیدار فینال تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهران حاتمی پس از دو پیروزی تیمش برابر مهرام در رقابت‌های فینال لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو مسابقه جذاب و با کیفیتی که داشتیم که دو تیم برای کسب پیروزی تلاش می‌کردند. سطح کیفی مسابقه بسیار بالا بود و بازیکنان دو تیم عملکرد خوبی داشتند. ما در مسابقه اول هماهنگتر کار کردیم اما در دیدار دوم هم خوب بودیم و توانستیم با دفاع و استفاده از موقعیت‌هایمان به برتری برسیم. با این حال مهرام تیم بزرگی است و عملکرد خوبی داشت و توانست در مسابقه دوم حتی در آستانه پیروزی قرار بگیرد اما بازیکنانم خیلی خوب ایستادگی کردند و توانستند برنده شود.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی ادامه داد: ما در بازی نخست تمرکز بیشتری داشتیم و توانستیم خیلی خوب در دفاع و حمله کار کنیم. بازی را مدیریت کردیم و برنده شدیم. در مسابقه دوم خب با توجه به اینکه حریف به دنبال کسب برد در خانه حریف بود مسابقه حساس‌تر بود و شرایط تغییر کرد. در کوارتر چهارم مسابقه بسیار نزدیک بود و ما بازیکن پست 4 و 5 یعنی ارسلان کاظمی و سینانوویچ را از دست دادیم که بازیکنان جایگزین خیلی خوب کار کردند و توانستند عملکردی راضی کننده به نمایش بگذارند. با همین عملکرد خوب تیمی توانستیم در مسابقه دوم نیز برنده باشیم.

او در ادامه به عملکرد خوب همه بازیکنانش اشاره کرد و گفت: در این دو مسابقه تمام بازیکنان ما خوب کار کردند و توانستند در میدان موثر باشند. کار تیمی ما جواب داد و توانستیم دو برد ارزشمند کسب کنیم اما هنوز ابتدای راه هستیم. دو بازی حساس در تهران داریم که بسیار دشوار خواهد بود. مطمئنا مهرام در خانه تیم متفاوتی می شود و باید با تمرکز بیشتری به مصاف حریف برویم.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال پتروشیمی در دو دیدار نخست فینال مهرام را شکست داد و دوشنبه و سه شنبه در دیدارهای سوم و چهارم مهمان حریفش خواهد بود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93021308216
  • خبرنگار : 71418