حمایت سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی از «کمپین نه به یارانه»

دبیرکل سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی با حمایت از «کمپین نه به یارانه» از انصراف داوطلبانه خود به همراه تمامی افراد این سازمان از دریافت یارانه نقدی خبر داد.

دبیرکل سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی با حمایت از «کمپین نه به یارانه» از انصراف داوطلبانه خود به همراه تمامی افراد این سازمان از دریافت یارانه نقدی خبر داد.

مهدی مقدری، دبیرکل سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی در خصوص حمایت از «کمپین نه به یارانه» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی از احزاب حامی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر بوده است، اظهار کرد: از همان ابتدا نسبت به سیاست یارانه ای دولت گذشته نقدهایی را داشتیم و اعتقاد داریم که نحوه توزیع یارانه ها و درآمدها ملی به ضرر اقتصاد کشور بوده است.

وی با بیان این‌که از سال 85 موضع گیری‌ها و بیانیه‌های مشخص و واحدی در این زمینه داشته و راهکارهایی ارائه کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: پیش از این نیز نسبت به موضوع پرداخت یارانه نقدی به شیوه فعلی احساس خطر کرده و هشدارهای لازم را نیز در سال های گذشته داده بودیم.

دبیرکل سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی ضمن بیان این‌که در حال حاضر تغییراتی در خصوص طرح هدفمندی یارانه ها صورت گرفته است، تصریح کرد: به عنوان دبیر کل سازمان به همراه همه افراد سازمان داوطلبانه برای عدم دریافت یارانه نقدی در حمایت از تولید ملی پش‌قدم خواهیم شد.

مقدری تاکید کرد: با انصراف داوطلبانه افرادی که نیازی به دریافت یارانه نقدی ندارند دولت توان مالی خود را تقویت خواهد کرد تا در بخش های آموزش، بهداشت و تولید ملی بتواند استفاده کرده و همچنین ثمره خوبی برای آیندگان داشته باشد.

وی در پایان گفت: اجرای هر سیاستی به ویژه اگر عموم افراد جامعه را تحت تاثیر قرار دهد، منوط به استفاده از نیروی کارشناسی متبحر و برنامه ریزی دقیق و حساب شده آن است که متاسفانه گوش شنوایی برای این منظور در دولت پیشین نبود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93012408503
  • خبرنگار :