اردوی پینگ‌پنگ‌بازان در مجارستان

ملی‌پوشان پینگ‌پنگ ایران از 22 فروردین در مجارستان اردو می‌زنند.

ملی‌پوشان پینگ‌پنگ ایران از 22 فروردین در مجارستان اردو می‌زنند.

احمد جعفری پور، سرمربی تیم ملی پینگ پنگ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم ملی پینگ پنگ مردان برای حضور در مسابقات جهانی ژاپن از 22 فروردین در مجارستان اردو می زند و تمریناتش را با تیمهای مجارستان و صربستان انجام خواهد داد.

وی با بیان این که ملی پوشان پس از این اردو به ایران باز می گردند و دو روز بعد به ژاپن اعزام می شوند، گفت: اگر تمرینات در مجارستان خوب و ایده آل باشد حتما در مسابقات جهانی 5 تا 6 پله صعود خواهیم کرد. ترکیب تیم ملی، ترکیب بسیار خوبی برای این رقابت هاست و پینگ‌پنگ بازان هند و ایتالیا در گروه ما سرگروه هستند. دور پیش ایران نتوانسته بود ایتالیا را شکست دهد که امیدواریم امسال این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ خاطرنشان کرد: هند هم رقیب قدیمی ایران است که بازیکنانش در لیگ های معتبر جهان حضور دارند. اما با این حال امیدواریم که آن ها را در این مسابقات شکست دهیم.

جعفری‌پور درباره وضعیت نوشاد عالمیان پیش از اعزام به این مسابقات نیز اظهار کرد: امیدوارم هر چه زودتر مشکلات خدمت نوشاد عالمیان برطرف شود تا او بتواند به لیگ های جهانی راه پیدا کند. پیش از این هم گفته ام که عالمیان برای پیشرفت باید با بازیکنان قوی تر از خود تمرین کند در حالی که حریف تمرینی او برادرش است که در رنکینگ جهانی رتبه بالای 200 را دارد. امیدوارم امسال این پینگ‌پنگ باز به لیگ آلمان برود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93011905250
  • خبرنگار :