خبرنگار رومانیایی: ایران می‌تواند از گروهش صعود کند

خبرنگار رومانیایی حاضر در ورزشگاه ملی بخارست معتقد است ایران می‌تواند از مرحله گروهی جام‌جهانی عبور کند.

خبرنگار رومانیایی حاضر در ورزشگاه ملی بخارست معتقد است ایران می‌تواند از مرحله گروهی جام‌جهانی عبور کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آرژانتین قوی‌ترین همگروه ایران در جام جهانی 2014 برزیل شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری دوستانه برابر رومانی با نتیجه‌ بدون گل متوقف شد تا این تیم پس از مدت‌ها نتواند طعم پیروزی را بچشد.

خبرنگار ایسنا در محل برگزاری مسابقه با جی جی استانکو، خبرنگار ورزشی این کشور در جایگاه خبرنگاران به صحبت پرداخت که در زیر می‌خوانید:

* ارزیابی‌تان از تیم آرژانتین چگونه است؟

- آرژانتین یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی است و نتایجی که این تیم در انتخابی جام جهانی کسب کرده این را ثابت می‌کند. آنها بازیکنان زیادی در فوتبال اروپا دارند که همگی در تیم‌هایشان تاثیرگذار هستند. آنها تیمی منظم و با برنامه و در عین حال فیزیکی هستند و قطعا می‌توانند در جام جهانی ارزش‌های خودشان را نشان دهند. آرژانتین تیمی است که ضد حملات سریعی را ترتیب می‌دهد و این ویژگی اصلی بازی آنها است که خیلی توپ را از دفاع به حمله می‌آورند.

* آرژانتین در جام جهانی 2014 با ایران همگروه است. آیا بازیکنی از تیم ملی ایران را می‌شناسید؟

- بله! با چند بازیکن تیم ملی ایران آشنایی دارم. جواد نکونام و مسعود شجاعی را می‌شناسم که در اوساسونا بازی می‌کردند. همچنین با اشکان دژاگه که در فولام بازی می‌کند آشنایی دارم.

* فکر می‌کنید که ایران در جام جهانی برابر آرژانتین شانسی داشته باشد؟

- ایران باید برای صعود به دور دوم در جام جهانی به کسب نتایجی برابر نیجریه و بوسنی فکر کند. آرژانتین تیم قدرتمند این گروه است که کار را برای بقیه تیم‌های این گروه سخت کرده است. بازی اول ایران در جام جهانی 2014 برزیل بسیار مهم است و تاثیر زیادی روی مشخص شدن سرنوشت ایران در جام جهانی دارد. بازی دوم ایران برابر آرژانتین سخت است. آنها باید در این بازی کاملا آرام باشند تا از این بازی لذت ببرند. بازیکنان ایران باید بدانند که کوچک‌ترین اشتباه برابر آرژانتین ممکن است که عواقب سختی داشته باشد. اگر ایران بتواند نظم تیمی‌اش را برابر آرژانتین حفظ کند می‌تواند به کسب نتیجه‌ خوب امیدوار باشد و در آن موقع هر چیزی برای ایران در بازی سوم امکان پذیر است. گروه ایران ، گروه سختی است. آنها باید تمرکزشان روی بوسنی و هرزگوین و نیجریه باشد. فکر می‌کنم که ایران شانس صعود از مرحله گروهی جام جهانی را داشته باشد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: جام جهانی 2014
  • کد خبر: 92121509978
  • خبرنگار : 71460