پس از منتفی شدن اعزام نوشاد عالمیان به تور حرفه ای قطر

دبیرفدراسیون پینگ‌پنگ: پدر نوشاد دیر اقدام کرد/ گرانی بلیت قطر مطرح نبود

دبیر فدراسیون پینگ پنگ تعلل پدر نوشاد عالمیان در مشخص شدن وضعیت فارغ التحصیلی او را عامل منتفی شدن نوشاد به تور حرفه‌ای پینگ پنگ قطر دانست.

دبیر فدراسیون پینگ پنگ تعلل پدر نوشاد عالمیان در مشخص شدن وضعیت فارغ التحصیلی او را عامل منتفی شدن نوشاد به تور حرفه‌ای پینگ پنگ قطر دانست.

احسان باقری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) درباره منتفی شدن اعزام نوشاد عالمیان به تور حرفه ای قطر گفت: نوشاد عالمیان برای خروج از کشور باید از معافیت دانشجویی استفاده می کرد که سقف معافیت دانشجویی 4 سال است و او از این سقف استفاده کرده است.

وی ادامه داد: البته برای موارد خاص هم کمیسیونی در دانشگاه وجود دارد که سقف معافیت دانشجویی را افزایش می دهد که نوشاد ازاین افزایش معافیت نیز استفاده کرده که مهلت آن تا 30 دی ماه امسال بود. به همین دلیل او برای اعزام به مسابقات برون مرزی باید تکلیف دانشگاه خود را مشخص می کرد یعنی یا از دانشگاه مجوز می گرفت یا برای انصراف از تحصیل اقدام می کرد. پدر نوشاد هم انصراف به تحصیل او را گرفته اما باید دو هفته پیش این انصراف را در سامانه سازمان وظیفه عمومی استان مازندران ثبت می کرد یا این که دفترچه خدمت نوشاد عالمیان را به پلیس +10 ارسال می کرد. چون از نظر سازمان وظیفه مدرکی درباره این که عالمیان دوران دانشجویی اش به پایان رسیده وجود ندارد و هنوز هم او دانشجو محسوب می شود.

باقری گفت: ما این موضوع را به پدر نوشاد اعلام کرده بودیم اما او در نهایت آخر وقت روز چهارشنبه این مدرک را ثبت کرده و موضوع به تعطیلات پنجشنبه و جمعه خورده است. یعنی ما باید منتظر بودیم تا روز شنبه نماینده وزارت ورزش برای گرفتن خروجی نوشاد از سازمان وظیفه عمومی ناجا اقدام کند که با توجه به زمان باقی مانده چنین چیزی امکان پذیر نبود.

دبیر فدراسیون پینگ پنگ، گفت: با توجه به این که هنوز خروجی نوشاد عالمیان صادر نشده است، بلیط رزرو شده او را منتفی کردیم.

وی در پاسخ به این که پدر عالمیان اعلام کرده، به دلیل گران شدن بلیت اعزام پسرش به این مسابقات منتفی شده است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. اعلام حضور نداشتن او در مسابقات از نظر رنکینگ به نفع اوست وگرنه ممکن بود رنکینگ او پایین بیاید.

باقری افزود: در حال حاضر نوشاد عالمیان از تحصیل منفک شده است و باید دفترچه خدمت سربازی را پر کرده و به فدراسیون ارائه دهد تا برای سرباز قهرمان شدنش اقدام کنیم. در این صورت دیگر مشکلی نخواهد بود. ما مسابقات مهمی را پیش رو داریم و در اردیبهشت مسابقات جهانی است که باید هر چه زودتر مشکل عالمیان برطرف شود.

به گزارش ایسنا، تور حرفه ای پینگ پنگ در قطر در هفته آینده برگزار می شود که نوشاد عالمیان تنها نماینده ایران در این مسابقات محسوب می‌شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92112517243
  • خبرنگار :