از شش کتاب‌ کودک موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث رونمایی شد

همزمان با میلاد امام حسن عسکری (ع) و دهه‌ فجر انقلاب اسلامی، از شش کتاب مذهبی ویژه‌ کوکان، منتشر شده توسط موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در مجتمع آموزشی هدایت قم رونمایی شد.

همزمان با میلاد امام حسن عسکری (ع) و دهه‌ فجر انقلاب اسلامی، از شش کتاب مذهبی ویژه‌ کوکان، منتشر شده توسط موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در مجتمع آموزشی هدایت قم رونمایی شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این مراسم که با حضور دانش‌آموزان، معلمان، نویسندگان و جمعی از مسئولین فرهنگی و علاقه‌مندان برگزار شد، پورنجاتی مدیر متون ترویجی موسسه دارالحدیث از اقدامات انجام پذیرفته برای تولید و آماده سازی کتاب‌ها گزارشی ارائه کرد.

پورنجاتی برنامه‌های این اداره برای تولید کتاب‌های دیگر در زمینه‌های مختلف را تشریح کرد و از انتشار کتاب‌های بیشتری برای عامه‌ی مردم توسط موسسه دارالحدیث خبر داد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی‌نیا معاون فرهنگی، ارتباطات و بین‌الملل موسسه دارالحدیث در این مراسم با تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) و دهه‌ی مبارک فجر، چاپ کتاب‌های کودک را در راستای اهداف موسسه دارالحدیث برای عمومی‌سازی حدیث و ترویج متون مذهبی دانست.

سبحانی‌نیا از تداوم و تکرار انتشار کتاب‌های این‌چنینی خبر داد و لزوم تولید کتاب‌های عمومی از تاریخ، سیره و سبک زندگی اهل بیت، در کنار کتاب‌های تخصصی و علمی (با مخاطب خاص) را یادآور شد و کتاب‌های عمومی را تکیمل کننده‌ی کتاب‌های تخصصی موسسه دانست.

در پایان این مراسم از شش کتاب کودک «نوگل باغ پیامبر»، «زیباترین سرزمین دنیا»، «یار پیامبر»، «خانه خدا در کوچه ماست»، «تولدت مبارک» و «گل همیشه بهار» توسط آقایان مخلصی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرجی رییس حوزه هنری استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی‌نیا رونمایی شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 92111913555
  • خبرنگار :