آغاز اردوی تیم ملی پینگ پنگ از 21 اسفند

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ: موافق حذف پیشکسوت‌ها از تیم ملی نیستم

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ ایران با اعلام آغاز اردوی تیم ملی از 21 اسفند می‌گوید که فدراسیون تصمیم به جوانگرایی در تیم ملی دارد اما او موافق نیست پیشکسوت‌ها از تیم ملی کنار گذاشته شوند.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ ایران با اعلام آغاز اردوی تیم ملی از 21 اسفند می‌گوید که فدراسیون تصمیم به جوانگرایی در تیم ملی دارد اما او موافق نیست پیشکسوت‌ها از تیم ملی کنار گذاشته شوند.

احمد جعفری‌پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا درباره‌ی برنامه‌ی تیم ملی پینگ پنگ گفت: اردوی تیم ملی از 21 اسفند برگزار می شود و پیش از آن جلسه کمیته فنی هم خواهیم داشت تا اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی مشخص شود.

وی با بیان این که اردوی تیم ملی برای حضور ایران در مسابقات پینگ پنگ مراکش است، افزود: این رقابت‌ها برای رنکینگ فدراسیون جهانی است اما سطح بسیار بالایی ندارد و فرصتی است تا بازیکنان ایران رنکینگ خود ارتقاء دهند به همین دلیل احتمالا نوشاد عالیمان را به این مسابقات اعزام نمی‌کنیم.

جعفری‌پور در پاسخ به این که آیا در اردوی پیش روی بازیکنان پیشکسوت مانند اخلاق پسند و احدی هم حضور خواهند داشت، گفت: فدراسیون تصمیم به جوان گرایی دارد. البته من هم خود خیلی موافق نیستم که پیشکسوت ها از تیم ملی حذف شوند اما هنوز تصمیمی برای نفرات اردوی بعدی گرفته نشده و وقت زیادی باقی مانده است. لیست نهایی این اردو 10 روز مانده تا آغاز تمرینات اعلام می‌شود.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ ایران درباره ی این که آیا مشکل نوشاد عالمیان برای حضور در تور حرفه ای قطر برطرف شده و در این رقابت‌ها شرکت می‌کند؟ گفت: نوشاد را در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند و هنوز هم نام او در لیست شرکت کنندگان است. قرار بود که عالمیان خود مشکلش را برطرف کند.

وی با بیان اینکه قرار بود تیم ملی هر ماه اردوی تدارکاتی داشته باشد افزود: اردوی بهمن ماه به دلیل حضور نوشاد در مسابقات قطر منتفی شد اگر قرار باشد که عالیمان به این رقابت‌ها برود من هم به عنوان مربی همراهش خواهم بود به همین دلیل امکان برگزاری اردو وجود ندارد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92111913302
  • خبرنگار :