تابارس: اروگوئه حریف سرسختی در جام‌جهانی خواهد بود

اسکار تابارس عنوان کرد اروگوئه در جام جهانی 2014 حریف سرسختی برای تیم‌های دیگر خواهد بود.

اسکار تابارس عنوان کرد اروگوئه در جام جهانی 2014 حریف سرسختی برای تیم‌های دیگر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اروگوئه که موفق شد با برتری برابر اردن به جام جهانی برزیل صعود کند، در جام جهانی در گروهی سخت برابر انگلیس، ایتالیا و کاستاریکا همگروه است و در اولین دیدار خود باید با کاستاریکا دیدار کند.

اسکار تابارس، سرمربی تیم ملی اروگوئه در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز درباره شرایط تیمش گفت:‌ فکر می‌کنم بازیکنان ما در حال حاضر در بهترین فرم خود هستند. هم لوئیس سوآرس و هم ادینسون کاوانی در حال حاضر در بهترین شرایط خود هستند و امیدوار هستم در جام‌جهانی بتوانند شرایط خوب خودشان را حفظ کنند. اکثر بازیکنان ما تجربه حضور در جام جهانی را دارند و فکر می کنم کمتر تیمی در جام شرایط ما را داشته باشد. فکر می کنم در جام جهانی تیمی سرسخت برای بقیه تیم‌ها باشیم.

تابارس در ادامه گفت: هدف اصلی تیم ما صعود از مرحله گروهی است و اینکه بتوانیم از این گروه سخت به مرحله دوم برسیم. زمان زیادی تا شروع بازی های جام جهانی باقی نمانده است و باید روی مسائل تاکتیکی تا شروع این رقابت ها کار کنیم. باید قدرت مالکیت توپمان را افزایش دهیم و همچنین سرعت تیمی مان را بالا ببریم.

سرمربی تیم ملی اروگوئه در پایان درباره دیگو فورلان مهاجم باتجربه خود که در حال حاضر در لیگ ژاپن بازی می‌کند گفت: انتظار ندارم که فورلان مانند جام جهانی قبل بهترین بازیکن شود با این حال روی تجربه او برای جام جهانی حساب باز کرده‌ام و فکر می‌کنم فورلان در برزیل نیز بازیکن مهمی برای تیم ما باشد.

اسکار تابارس که موفق شد همراه اروگوئه به دور دوم جام جهانی 1990 صعود کند، در سال 2006 برای دومین بار هدایت تیم ملی اروگوئه را برعهده گرفت و با این تیم به رده چهارم جام‌جهانی رسید.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: جام جهانی 2014
  • کد خبر: 92111913192
  • خبرنگار : 71460

برچسب‌ها