سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ جوانان: از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ جوانان معتقد است: عملکرد جوانان در مسابقات جام فجر مطلوب بوده و تنها با یک باخت از راه یافتن به جمع چهار تیم برتر بازماندند.

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ جوانان معتقد است: عملکرد جوانان در مسابقات جام فجر مطلوب بوده و تنها با یک باخت از راه یافتن به جمع چهار تیم برتر بازماندند.

محسن شیشه‌گرها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره عملکرد تیم ملی جوانان در مسابقات جام فجر گفت: ما بهترین عملکرد را در این مسابقات داشتیم و تنها یک باخت را در بخش تیمی تجربه کردم که اگر این باخت شکل نمی‌گرفت به جمع چهار تیم برتر راه پیدا می‌کردیم.

وی با اشاره به این که جوانان در مسابقات جام فجر بسیار خوب ظاهر شدند، گفت: در این رقابت‌ها حامد باشت باوی توانست بازیکن هندی را شکست دهد و این بازیکن رنکینگ بهتری نسبت به باشت باوی داشت.

وی با اشاره به عملکرد بازیکنان جوان در این رقابت‌ها گفت: متین حیدری و آرمان حاجی‌ئی هم نمایش خوبی را در این مسابقات داشتند و توانستند توانمندی‌های خود را نشان دهند.

شیشه‌گرها داشتن اعزام‌های برون‌مرزی را در ارتقای سطح آمادگی بازیکنان تاثیرگذار است، افزود: در گذشته اعزام‌های بیشتری به کشورهای مختلف از جمله لهستان و ... داشتیم و تیم ملی جوانان مجارستان به ایران آمد. اگر این برنامه‌ها بیشتر بود در آمادگی بازیکنان هم تاثیرگذار است و نتایج ما هم بهتر می‌شود.

وی اضافه کرد: نتایج خوب را در مسابقات جام فجر گرفتیم و من به عنوان مربی از ملی‌پوشان جوان راضی هستم.

شیشه‌گرها در ادامه به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال آینده اشاره کرد و گفت: قبل از اعزام به این رقابت‌ها باید در تور حرفه‌ای و مسابقات آزاد جهان شرکت کنیم که پیشنهاداتی را در این باره به فدراسیون داده‌ایم.

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ در رده جوانان گفت: باید اردوهای تیم ملی را بیشتر برگزار کنیم. در اردوی اخیر تمرینات ما با رده بزرگسالان همزمان بود که این اردوی مشترک به جوانان بسیار کمک کرد و ملی‌پوشان رده بزرگسال با عشق و علاقه با جوانان تمرین کردند که جای تشکر دارد.

وی خاطرنشان کرد: حدود دو ماه قبل مسابقات بین‌المللی جام فجر جوانان و نوجوانان برگزار شد که ارتقای رنکینگ بازیکنان را به همراه داشت البته مسابقات اخیر هم در رنکینگ آنها تاثیرگذار است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92111107197
  • خبرنگار :