رحمت‌الله عالمیان: فدراسیون به نوشاد فرصت دهد/ باید به بازیکنان پیشکسوت احترام گذاشت

پدر نوشاد عالمیان با بیان اینکه تا شنبه تکلیف اعزام نوشاد به تور حرفه‌ای قطر مشخص می‌شود درباره دعوت نشدن بازیکنان پیشکسوت به تیم ملی نیز گفت: خواهشم از اهالی فدراسیون این است که به بازیکنان پیشکسوت احترام بگذارند.

پدر نوشاد عالمیان با بیان اینکه تا شنبه تکلیف اعزام نوشاد به تور حرفه‌ای قطر مشخص می‌شود درباره دعوت نشدن بازیکنان پیشکسوت به تیم ملی نیز گفت: خواهشم از اهالی فدراسیون این است که به بازیکنان پیشکسوت احترام بگذارند.

رحمت‌الله عالمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره وضعیت مجوز خروج نوشاد عالمیان برای حضور در تور حرفه‌ای پینگ‌پنگ قطر گفت: پیگیر موضوع هستیم و از پیش هم تقاضا داده بودیم که دانشگاه نوشاد عوض شود. اما هنوز با این موضوع موافقت نشده است و قرار است شنبه این هفته پیگیر برنامه‌های او باشیم تا بتوانیم مجوز سه ماهه برای خروج او را بگیریم. در غیر این صورت او از دانشگاه انصراف می‌دهد تا بتواند از طرح سرباز قهرمان استفاده کند.

پدر نوشاد عالمیان خاطرنشان کرد: ما از فدراسیون خواسته‌ایم تا شنبه به مافرصت دهند تا بتوانیم مجوز بگیریم و آن زمان مشخص می‌شود که او می‌تواند به مسابقات قطر برود یا نه.

وی درباره مسابقات دهه فجر هم اظهار کرد: امسال تیم‌های صاحب‌نامی همچون کره جنوبی، مصر، هند که از ایران در رده‌بندی جهانی جلوتر هستند در این رقابت‌ها حضور دارند و این موضوع برای بازیکنان ایرانی بسیار خوب است هرچند نمی‌تواند تاثیر چندانی برای نوشاد عالمیان داشته باشد.

وی گفت: بازیکنانی که در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت از نظر رنکینگ از نوشاد پایین‌ترند به همین دلیل اگر نوشاد مقابل آنها شکست بخورد رنکینگش پایین می‌آید و اگر پیروز هم باشد تغییر زیادی در رنکینگ او حاصل نمی‌شود.

این پیشکسوت پینگ‌پنگ ایران درباره دعوت نشدن مهران احدی و محمدرضا اخلاق‌پسند به تیم ملی در مسابقات دهه فجر گفت: باید از بازیکنان باتجربه در تیم ملی استفاده شود چون آنها بازیکنانی هستند که برای کشور زحمت کشیدند و افتخار کسب کردند. در نتیجه نباید آنها را به راحتی کنار گذاشت.

وی افزود: اگر چنین منوالی باشد چند سال بعد هم با نوشاد چنین برخوردی می‌شود و این بسیار ناراحت‌کننده است. باید به بازیکنانی که تمام هم و غم خود را برای پینگ‌پنگ گذاشته‌اند احترام گذاشت. خواهشم از اهالی فدراسیون این است که به بازیکنان پیشکسوت احترام بگذارند و آنها را که برای مملکت افتخار کسب کرده‌اند اینگونه کنار نگذارند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92110201105
  • خبرنگار :