آغاز اردوی تیم ملی پینگ پنگ از 25 دی

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ: در جهان چند پله صعود می کنیم/ تابع نظر کمیته فنی هستم

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ از آغاز اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات دهه فجر از 25 دی خبر داد.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ از آغاز اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات دهه فجر از 25 دی خبر داد.

احمد جعفری پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام آغاز اردوی تیم ملی پینگ پنگ از 25 دی برای حضور در کاپ فجر گفت: این اردو به مسابقات دهه فجر متصل می شود و من مسوولیت تیم الف ایران را در این رقابت ها به عهده خواهم داشت.

وی ادامه داد: نوشاد و نیما عالمیان، پوریا عمرانی ، محمدعلی روئین تن و محمد فرقدانی که نفرات اول تا پنجم دسته برتر هستند، پنج ملی پوشی محسوب می شوند که به تیم الف دعوت شده اند و تلاش ما این است که در مسابقات دهه فجر قهرمان شویم.

جعفری پور با بیان این که شرایط آمادگی نوشاد عالمیان هم خوب است، گفت: مشکل اصلی درباره نوشاد مربوط به وضعیت سربازی اش است و اگر این موضوع تا یکی دو روز دیگر حل نشود دیگر نمی توانیم در مسابقات تور حرفه ای قطر شرکت کنیم. این در حالی است که مسابقات قطر از کیفیت بالایی برخوردار است .

وی در پاسخ به این که آیا تنها نوشاد عالمیان به این مسابقات اعزام می شود،گفت: ممکن است دو بازیکن به این رقابت ها اعزام شوند.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ درباره افت رنکینگ ملی پوشان به خصوص نوشاد عالمیان ، در ماه ژانویه 2014 هم گفت: این که نوشاد توانسته بود به رنکینگ 40 برسد مربوط به زمان حضورش در رده امیدها است اما حالا رنکینگش سقوط داشته و به رده 60 رسیده ست . باید بپذیریم که در یکسال و نیم گذشته مسابقات برون مرزی به دلیل مشکلات مالی کم شده در حالی که وقتی ملی پوشان بیشتر در مسابقات بیشتر حضور داشته باشند بیشتر نتیجه می گیرند. اما حل این موضوع دست ما نیست چون فدراسیون ها با مشکل بودجه روبرو هستند.

جعفری پور درباره این که پیش از این گفته بودید اگربرنامه هایم اجرا شود، تیم ایران به دسته یک جهان راه می یابد، آیا هنوز هم بر این عقیده هستید؟ گفت: هنوز زمان داریم و اگر برنامه هایم عملی نشود به موفقیت لازم دست پیدا نمی کنیم. امابه هر حال ما حتما چند پله صعود می کنیم و هدفم این است که به جمع 28 تیم برتر جهان برسیم که امیدوارم برنامه هایم عملی شود.

وی در پاسخ به این که آیا بازیکنان انصراف داده از مسابقات دسته برتر به تیم ملی دعوت می شوند؟ گفت: من قبل از مسابقات اعلام کرده بودم که ملی پوشان بیشتر از بین 8 نفر اول دسته برتر انتخاب می شوند اما ممکن است کمیته فنی هم نظر خاصی در این باره داشته باشد که من هم تابع نظر آن ها هستم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ دی ۱۳۹۲ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92102212334
  • خبرنگار :