استعفایی دیگر در پینگ‌پنگ/ مجید احتشام‌زاده از کمیته پیشکسوتان کناره‌گیری کرد

مجید احتشام‌زاده از سمت خود در فدراسیون پینگ‌پنگ استعفا کرد.

مجید احتشام‌زاده از سمت خود در فدراسیون پینگ‌پنگ استعفا کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه مشکلات موجود در فدراسیون پینگ‌پنگ، پس از ابراهیم علیدخت سرمربی تیم ملی، این بار مجید احتشام‌زاده رییس کمیته پیشکسوتان و عضو کمیته فنی فدراسیون پینگ پنگ از سمت خود استعفا کرد.

احتشام‌زاده با تایید استعفای خود به خبرنگار ایسنا گفت: دخالت‌های رییس فدراسیون در امور مختلف، نیامدن قهرمانان و پیشکسوتان و عدم اطمینان آن‌ها به این فدراسیون باعث شد که من از سمت خود استعفا دهم که استعفای خود را به صورت کتبی به دفتر آقای زارع‌پور ارسال کردم.

وی در پاسخ به اینکه شما خود عضو کمیته فنی بودید و در مواقعی که اختلافی هم به وجود می‌آمد بیش از هر کس دیگری از فدراسیون حمایت می‌کردید، گفت: من تنها یک رای در کمیته انضباطی داشتم و این گونه نبوده است که رای من آنقدر تاثیرگذار باشد. تا آنجایی که موضوعات درست بود، من هم با آن موافقت می‌کردم اما حالا حدود سه چهار ماه است که آقای زارع‌پور به تنهایی به جای کمیته فنی و کمیته مربیان تصمیم‌گیری می‌کند. من هم با این شرایط ترجیح دادم از این سمت کناره‌گیری کنم.

به گزارش ایسنا، در هفته جاری هم به جز علیدخت سرمربی سابق تیم ملی و مجید احتشام‌زاده رییس کمیته پیشکسوتان، حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون نیز استعفا داده بود. همچنین به دلیل اختلافاتی که بین بازیکنان و فدراسیون پینگ‌پنگ وجود دارد محمدرضا اخلاق‌پسند، افشین نوروزی و میدیا لطف‌الله نسبی به کمیته انضباطی احضار شده بودند که حکم شش ماه محرومیت تعلیقی برای آن‌ها صادر شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲ آذر ۱۳۹۲ / ۱۸:۵۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92090201319
  • خبرنگار :