«دکتر سلام» جدید در راه است

سری جدید آیتم‌های کوتاه و میان‌ برنامه‌ای «دکتر سلام» که از شبکه‌های مختلف به روی آنتن می‌رفت با موضوع تغذیه از اواسط آذر ماه پخش می‌شود.

سری جدید آیتم‌های کوتاه و میان‌ برنامه‌ای «دکتر سلام» که از شبکه‌های مختلف به روی آنتن می‌رفت با موضوع تغذیه از اواسط آذر ماه پخش می‌شود.

رضا یوسفی محله - مدیر گروه آموزش فرهنگ عمومی شبکه آموزش - در گفت‌و‌گویی با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن اعلام خبر بالا عنوان کرد: قرار است سری جدید میان برنامه‌های کوتاه مدت «دکتر سلام» با مشارکت وزارت بهداشت و سلامت تولید شود که اکنون در مرحله تحقیق و تألیف است.

او ادامه داد: کارشناسان این میان برنامه مشخص شده‌اند و در فرم تغییراتی را ایجاد کردیم تا از تکراری بودن آن جلوگیری کنیم.

یوسفی محله خاطرنشان کرد: سری جدید میان برنامه‌های «دکتر سلام» با موضوع تغذیه در 300 آیتم سه دقیقه‌ای تولید می‌شود و از شبکه‌های یک، دو، سه، تهران و آموزش به روی آنتن می‌رود؛ ضمن اینکه تولید آن از هفته آینده کلید می‌خورد و هر روز نیز سه آیتم در ساعات مختلف پخش می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه چرا نزدیک یک سال آیتم‌های «دکتر سلام» تولید و پخش نشد؟ گفت: به دنبال فرصتی بودیم تا در موضوعاتمان بازنگری کنیم، بازتاب برنامه را ببینیم و همچنین برخورد با مناسبت‌هایی نظیر محرم باعث شد تولید سری جدید را نسبت به دوسری قبل با وقفه شروع کنیم.

یوسفی محله در پایان یادآور شد: تاکنون دو سری از میان برنامه‌های «دکتر سلام» در 1000 آیتم ساخته و پخش شده است و در حال حاضر نیز از شبکه سلامت باز پخش می‌شوند.

به گزارش ایسنا، آیتم‌های میان برنامه‌ای «دکتر سلام» به کارگردانی حسین علی‌یاری و تهیه‌کنندگی المان مرغوب‌نیا ساخته می‌شود و دکتر تیموری نیز نویسنده و ناظر کیفی آن است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۹ آبان ۱۳۹۲ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 92082917931
  • خبرنگار :