6 بازیکن دیگر در اردوی پینگ‌پنگ‌بازان/ باز هم خبری از نوروزی و اخلاق‌پسند نیست

اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ به منظور حضور در تور حرفه‌ای آلمان و لهستان از هشتم آبان آغاز می‌شود.

اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ به منظور حضور در تور حرفه‌ای آلمان و لهستان از هشتم آبان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از اعلام نام احمد جعفری‌پور به عنوان سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ ایران، قرار است اردوی تیم ملی از هشتم آبان در آکادمی پینگ‌پنگ تهران برگزار شود.

پیش از این ابراهیم علیدخت سرمربی سابق تیم ملی از نوشاد عالمیان ،نیما عالمیان ، حمیدرضا طاهر خانی، میدیا لطف الله نسبی ، امین میر الماسی ، میعاد لطفی ، سروش امیری نیا و واحد مالمیری برای حضور در این اردو دعوت کرده بود که البته فدراسیون با حضور امین میرالماسی و میدیا لطف الله نسبی مخالفت کرد. حالا بجز این بازیکنان، سرمربی جدید تیم ملی از مهران احدی، عارف احمدی‌فر، امین میرالماسی، حامد باشباوی، واحد مالمیری و محمد فرقدانی برای حضور در این اردو دعوت کرده است.

در حالی اسامی بازیکنان باتجربه در این لیست دیده می‌شود که باز هم خبری از محمدرضا اخلاق‌پسند و افشین نوروزی در این اردو نیست.

جعفری‌پور در این‌باره به ایسنا گفت: این اردو، اردوی تیم ملی محسوب نمی‌شود بلکه یک اردوی تمرینی برای آماده شدن نفرات اعزامی به این تورنمنت‌ها است و بازیکنان اعزامی به این مسابقات هم نوشاد و نیما عالمیان، پوریا عمرانی، حمیدرضا طاهرخانی و سروش امیری‌نیا هستند.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: یک سری اختلافات شدید بین اخلاق‌پسند و نوروزی با مسوولان فدراسیون وجود دارد که تلاش می‌کنم این مشکلات را حل کنم و اگر خدا بخواهد و شرایطی ایجاد شود این بازیکنان در اردوهای بعدی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۴ آبان ۱۳۹۲ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92080401757
  • خبرنگار :