مسابقات پینگ‌پنگ دسته برتر باز به تعویق می‌افتد؟!

رییس کمیته مسابقات پینگ‌پنگ: بازیکنان با تاریخ جدید مشکلی نداشتند

رییس کمیته مسابقات فدراسیون پینگ‌پنگ می‌گوید هنوز به تعویق افتادن رقابت‌های دسته برتر به این کمیته اعلام نشده است.

رییس کمیته مسابقات فدراسیون پینگ‌پنگ می‌گوید هنوز به تعویق افتادن رقابت‌های دسته برتر به این کمیته اعلام نشده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسابقات دسته برتر پینگ‌پنگ که ابتدا قرار بود روزهای نهم و دهم شهریور برگزار شود با تصمیم کمیته فنی به تعویق افتاد و کمیته مسابقات تاریخ‌های 30 و 31 شهریور را برای این رقابت‌ها در نظر گرفت اما پس از اعلام این زمان مشخص شد که لیگ عراق یکم مهر مسابقاتش برگزار می‌شود و پنج تن از اصلی‌ترین پینگ‌پنگ‌بازان ایران در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت. به همین دلیل باز هم شائبه تغییر زمان رقابت‌های دسته برتر به وجود آمد اما هنوز مسوولان فدراسیون تصمیمی در این‌باره نگرفته‌اند.

حجازیان رییس کمیته مسابقات فدراسیون پینگ‌پنگ درباره‌ی تعیین روزهای 30 و 31 شهریور برای برگزاری رقابت‌های دسته برتر و احتمال تغییر این تاریخ به خبرنگار ایسنا گفت: زمانی که این تاریخ برای مسابقات دسته برتر در نظر گرفته شد مشکلی نداشتیم؛ چون بازیکنان گفته بودند لیگ عراق روزهای سوم و چهارم مهر است و ما هم با اطلاعاتی که گرفته بودیم 30 و 31 شهریور را برای این رقابت‌ها در نظر گرفتیم. ما هماهنگی غیرمستقیمی را با بازیکنان داشتیم و آن زمان هیچ کدام از بازیکنان نگفته بودند که با این تاریخ مشکلی دارند.

وی در پاسخ به این‌که حتی اگر لیگ عراق را نادیده بگیریم مسابقات امید روز 29 شهریور برگزار می‌شود و این موضوع باز هم تداخل بین دو مسابقه است، گفت: پیش از این پوریا عمران و میدیا لطف‌الله‌نسبی اعلام کرده بودند که در مسابقات امید شرکت نمی‌کنند و ما تنها میعاد لطفی را به صورت مشترک در دو مسابقه داشتیم که او هم گفته بود خود را به دسته برتر می‌رساند. از سوی دیگر کمیته ملی المپیک اعلام کرده بود قرار است عراقی‌ها در آکادمی پینگ‌پنگ اردویی داشته باشند. هم‌چنین مربی تیم ملی پینگ‌پنگ نیز هرچه زودتر اسامی بازیکنان را می‌خواست تا بتواند اردوی تیم ملی را برگزار کند. ما با در نظر گرفتن این شرایط چنین تاریخی را تعیین کردیم.

حجازیان افزود: هدف ما این است که پینگ‌پنگ‌بازان با آمادگی کامل در این رقابت‌ها شرکت کنند؛ چون دسته برتر به نوعی انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود. به هر حال اگر قرار باشد تغییری در زمان برگزاری مسابقات دسته برتر داشته باشیم ابتدا باید تاریخ‌های اعلام شده منتفی شود تا آن زمان تاریخ دیگری را مشخص کنیم.

به گفته‌ی رییس کمیته مسابقات فدراسیون پینگ‌پنگ، هنوز برگزاری مسابقات دسته برتر در 30 و 31 شهریور منتفی نشده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ / ۰۸:۳۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92062515483
  • خبرنگار :