مسابقات پینگ پنگ دسته برتر باز به تعویق می‌افتد؟!

پیمان حسنی: پاسخ علیدخت را در کمیته فنی می دهم

عضو کمیته فنی فدراسیون پینگ پنگ، می گوید حتی اگر لیگ عراق هم نبود باز هم مسابقات دسته برتر با رقابت های امید تداخل داشت.

عضو کمیته فنی فدراسیون پینگ پنگ، می گوید حتی اگر لیگ عراق هم نبود باز هم مسابقات دسته برتر با رقابت های امید تداخل داشت.

پیمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره تداخل مسابقات دسته برتر پینگ پنگ با لیگ عراق گفت: پیش از این گفته بودند که لیگ عراق 28 شهریور برگزار خواهد شد اما پس از‌ آن گفتند سوم و چهارم مهر این مسابقات برگزار می‌شود. در نهایت هم یکم مهر به عنوان زمان برگزاری این رقابت‌ها اعلام شد. از سوی دیگر مسابقات امیدهای کشور در بیست و نهم شهریور برگزار خواهد شد که در این رقابت ها دو سه بازیکن از دسته برتر حضور دارند.

وی گفت: پس از آن که در کمیته فنی تصمیم بر این شد که مسابقات دسته برتر به تعویق بیفتد، کمیته مسابقات با توجه به اشرافیتی که به زمان بندی رقابت های مختلف دارد باید زمان برگزاری رقابت‌ها را مشخص می کرد. به هر حال اعلام تاریخ 30 و 31 شهریور برای برگزاری مسابقات دسته برتر تاریخ مناسبی نبود. بهتر بود این رقابت‌ها حداقل 10 روز پس از لیگ عراق تعیین می‌شد تا بازیکنان زمان کافی برای ریکاوری داشته باشند و با آمادگی کامل در مسابقات دسته برتر شرکت کنند چون این مرحله از مسابقات دسته برتر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

این عضو کمیته فنی فدراسیون پینگ پنگ در پاسخ به این که گفته بودید با تصمیم کمیته فنی،‌ اشتباه کمیته مسابقات جبران شده است آیا در تعیین زمان مجدد مسابقات دسته برتر دخالتی داشته‌اید؟ گفت: خبر نداشتم که این تاریخ برای این رقابت‌ها تعیین شده است اما فکر می کنم سرمربی تیم ملی بیشتر دنبال این موضوع بود که مسابقات هر چه سریع‌تر برگزار شود. نظر شخصی ام این است که 11 و 12 مهر زمان مناسبی برای برگزاری مسابقات دسته برتر بود.

حسنی در پاسخ به این‌که اگر بر این عقیده هستید که کمیته مسابقات باید زمان مسابقات را تعیین کند چرا کمیته فنی مسابقات دسته برتر را لغو کرد؟ گفت: کمیته مسابقات باید تاریخ رقابت‌ها را مشخص کند اما کمیته فنی می تواند رقابت ها را به تعویق بیاندازد یا حدود زمان برگزاری مسابقات را مشخص کند. در جلسه کمیته فنی همه اعضا موافق بودند که رقابت‌های دسته برتر به تعویق بیفتد. نظر شخصی ام این بود که مسابقات30 و 31 شهریور به تعویق بیفتد و پس از مسابقات لیگ عراق برگزار شود تا بازیکنان ما به راحتی بتوانند در لیگ عراق شرکت کنند بالاخره در این رقابت‌ها بازیکنان خارجی از مصر و الجزایر هم حضور دارند و به نوعی این مسابقات تورنمنت بین المللی هم حساب می‌شود.

این عضو کمیته فنی فدراسیون پینگ پنگ در پاسخ به این که چرا باید یک مسابقه دو بار به تعویق بیفتد مگر تعیین زمان چنین مسابقه‌ای کار سختی است؟ گفت: باید برنامه ریزی و تاریخ‌ مسابقات مختلف با هماهنگی کمیته‌های مختلف در نظر گرفته شود. فکر می کنم اگر هماهنگی بیشتری بین سازمان لیگ، کمیته مسابقات و تیم ملی وجود داشته باشد چنین اتفاقاتی نمی‌افتد به طور مثال اگر مسابقات لیگ عراق هم وجود نداشت باز هم مسابقات امید که سالی یک بار برگزار می شود را پیش‌رو داشتیم و بازیکنانی همچون رویین تن و لطفی می‌خواهند در این مسابقات شرکت کنند و ما نمی توانیم جلوی آنها را بگیریم و بگوییم که در این رقابت‌ها شرکت نکنند.

حسنی در پاسخ به این که با توجه به حرف های مطرح شده در روزهای اخیر به نظر می رسد اختلافاتی بین شما و علیدخت وجود دارد، گفت: من در پینگ پنگ ایران با هیچ کسی مشکلی ندارم. آقای علیدخت تاکنون سه بار بر علیه من مصاحبه کرده است و من هیچ گاه پاسخ او را نداده ام. من یک پینگ پنگی هستم و درباره برخی از موضوعات انتقاد می‌کنم. غیر از من افراد دیگری هم هستند که انتقاد می کنند و ممکن است برخی از این صحبت‌ها هم درست باشد که فدراسیون هم باید به آن ها توجه کند.

وی اضافه کرد: من عضو کمیته فنی هستم و علیدخت هم عضو کمیته فنی است اما وقتی می گوید "شما چه کاره‌اید" چنین صحبتی درست نیست. ما درباره موضوعات مختلف پیشنهاد می دهیم به طور مثال زمانی که ملی پوشان قرار بود به برزیل اعزام شوند عنوان کردم که این اعزام کار درستی نیست اما در نهایت این رییس فدراسیون است که تصمیم می‌گیرد. او می تواند نظر من را نادیده بگیرد یا این که بگوید موضوع در کمیته فنی بررسی شود.

وی ادامه داد: در کمیته فنی درباره تمام موضوعات بحث می‌شود و موارد مختلف مورد تصویب قرار می گیرد اما این گونه نیست که هر فردی اختیار تام داشته باشد .تصمیم گیرنده نهایی رییس فدراسیون است که با توجه به وضعیت مالی درباره اعزام‌های مختلف تصمیم می گیرد. آقای علیدخت برنامه‌های خود را ارائه کرده که در هفته آینده کمیته فنی این برنامه‌ها را بررسی می کند اما ممکن است که اعضای کمیته انتقاداتی به این برنامه‌ ها داشته باشند اما آقای علیدخت نباید بگوید که آن‌ها در کار من دخالت می کنند. هر زمان که برنامه‌های او تصویب و اردوی تیم ملی تشکیل شد آن زمان برنامه‌های علیدخت آغاز می شود و اگر کسی گفت که چرا به این شیوه تمرین می دهید آن وقت علیدخت می تواند بگوید که چرا در کارهای من دخالت می کنید اما حالا نه تیم ملی داریم و نه برنامه‌ای مصوب شده است. در این شرایط آقای علیدخت می گوید که در کارهای من دخالت می کنید!

حسنی خاطرنشان کرد: من جواب آقای علیدخت را در کمیته فنی می دهم چون او در فدراسیون کار می کند و ما در کمیته فنی هستیم و در همان جلسه پاسخ او را می دهم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92062314144
  • خبرنگار :