دستگیری اوباشی که بمب‌صوتی پرتاب می‌کرد

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران‌بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه مهرآبادجنوبی خبر داد که نسبت به تهدید شاکی پرونده‌اش اقدام کرده و از وی طلب پول کرده بود.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران‌بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه مهرآبادجنوبی خبر داد که نسبت به تهدید شاکی پرونده‌اش اقدام کرده و از وی طلب پول کرده بود.

سرهنگ علیرضا محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به خبر دستگیری یکی از اراذل و اوباش به نام منطقه مهرآبادجنوبی گفت: در راستای اجرای دستور بازپرس شعبه 9 دادسرای ناحیه 10 تهران مبنی بر شناسایی و دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح یک این منطقه که «سجاد» نام داشت، این موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که «سجاد» به اتهام درگیری مسلحانه تحت تعقیب است، گفت: در ادامه ماموران با بررسی‌های فنی دریافتند که متهم در سوم شهریورماه امسال با آمدن به منطقه مهرآباد قصد زورگیری از «روح‌الله» که یکی از شکات پرونده‌اش بود را داشت که «سجاد» به شاکی پرونده‌اش گفته بود که اگر به وی پول ندهد، اقدام به پرتاب بمب‌صوتی به منزل آنان خواهد کرد که در اجرای دستور مقام‌قضایی اکیپی از ماموران پلیس امنیت‌عمومی تهران در ساعت 15 دقیقه بامداد همان روز به پاتوق متهم که در همان منطقه (مهرآبادجنوبی) بود، مراجعه و محل را تحت مراقبت قرار دادند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران‌بزرگ با بیان اینکه در ادامه با هماهنگی شاکی داخل قهوه‌خانه یک قرار صوری با «سجاد» گذاشته شد، اما متهم پس از اطلاع از حضور ماموران با یک دستگاه خودروی 206 سفیدرنگ اقدام به فرار کرد، گفت: ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، ابتدا با صدای بلند سه مرتبه ایست کشیدند که وی متوقف نشد و سرانجام یکی از ماموران با شلیک چند تیرهوایی موفق به مهار و توقف «سجاد» شد.

محرابی با بیان اینکه «سجاد» پس از توقف در صدد درگیری با ماموران برآمد و ماموران در بازرسی از وی تعداد یک گوشی تلفن‌همراه و سه سیم‌کارت را کشف و ضبط کردند، گفت: پس از دستگیری «سجاد» که یکی از اراذل و اوباش شرور منطقه مهرآباد بود، مردم در محل جمع و از نیروی انتظامی تشکر کردند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۶ شهریور ۱۳۹۲ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92060603673
  • خبرنگار : 71368