سرقت از عطاری با جعل عنوان دادیار ویژه!

رییس کلانتری 118 ستارخان از دستگیری فردی که خود را افسر امنیتی ویژه معرفی کرده و قصد سرقت از یک عطاری را داشت، خبر داد.

رییس کلانتری 118 ستارخان از دستگیری فردی که خود را افسر امنیتی ویژه معرفی کرده و قصد سرقت از یک عطاری را داشت، خبر داد.

سرهنگ رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 22:30 هفدهم مردادماه امسال مرکز پیام پلیس تهران‌بزرگ از یک مورد پرونده غصب عناوین در یک مغازه عطاری و گیاهان دارویی در حوالی فلکه‌دوم صادقیه با خبر شد و عوامل گشت کلانتری را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور عوامل انتظامی در محل فردی به هویت علی به ماموران مراجعه و مدعی شد که مردی به عطاری‌اش مراجعه و قصد اخاذی از وی را داشته که به علت زمان مراجعه به او مشکوک شده و با پلیس 110 تماس گرفته است.

رییس کلانتری 118 ستارخان با بیان اینکه متهم خود را «رضا» و با ارائه کارتی جعلی هویتش را افسر امنیتی ویژه و بازپرس قضایی معرفی کرده بود اظهارکرد: در کارت جعلی متهم هویتش به نام «علیرضا م» درج شده بود.

رضایی اضافه‌کرد: از متهم یک کارت شناسایی جعلی دادیار ویژه دایره کشف تخلفات و چند کپی از برگه‌های سازمان بازرسی کل کشور که حکم مربوط به ماموریت موقت بازپرس قضایی در آن درج شده بود، کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به دستگیری متهم و انتقال وی به همراه شاکی به کلانتری به ایسنا گفت: متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم در اختیار کارآگاهان مبارزه با جعل پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92060301569
  • خبرنگار : 71431