ملی پوش پینگ‌پنگ: نتوانستم استرسم را کنترل کنم

ملی پوش پینگ‌پنگ ایران می گوید استرس باعث شد نتواند آن طور که باید در مسابقات قهرمانی آسیا ظاهر شود.

ملی پوش پینگ‌پنگ ایران می گوید استرس باعث شد نتواند آن طور که باید در مسابقات قهرمانی آسیا ظاهر شود.

حمیدرضا طاهرخانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره عملکرد خود در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: این رقابت ها از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود اما از عملکردم در این رقابت ها راضی نیستم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی در ایران داشتیم و با آمادگی کامل به این مسابقات رفتیم اما متاسفانه در زمان مسابقه سرماخوردگی شدیدی داشتم و نتوانستم آنطور که باید در این رقابت ها ظاهر شوم. شکستی که در مسابقات تیمی داشتم تاثیری در نتیجه نهایی تیم نداشت.

طاهرخانی با بیان این که تجربه خوبی از این رقابت ها به دست آورده است، درباره شکست خود مقابل حریف قزاقی اش گفت: اولین بار بود که در ارنج اصلی تیم قرار می گرفتم و این موضوع فشار خاصی بر روی من وارد می‌کرد. مربیان صحبت زیادی با من کرده بودند که بتوانم آرامش خود را حذف کنم و بهترین بازی را داشته باشم. در ابتدای بازی هم هیچ استرسی نداشتم اما زمانی که گیم اول را به حریفم باختم نتوانستم آرامش خود را حفظ کنم و همین موضوع باعث شد شکست بخورم.

ملی پوش پینگ پنگ ایران اظهار کرد: اگر در رقابت های دوره های بعد شرکت کنم با تجربه بیشتری حاضر می شوم و دیگر از نظر روحی و روانی تضعیف نخواهم شد. در مجموع حضور در این رقابت ها و هم بازی بودن با برادران عالمیان تجربه خوبی بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۵ تیر ۱۳۹۲ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92042515409
  • خبرنگار :