رییس مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش خبر داد:

جذب 25 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان از مهر امسال

رییس مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش از جذب 25 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان از مهر92 خبر داد.

رییس مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش از جذب 25 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان از مهر92 خبر داد.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسدالله اسدی گرمارودی در اجلاس روسای مناطق آموزش و پرورش سراسر کشور که در حال برگزاری در سالن همایش‌های رازی است گفت: گواهی آموزش‌های برون دستگاهی را چنانچه مورد تایید باشد می‌پذیریم و به عنوان گواهی ضمن‌خدمت لحاظ می‌شود.

وی افزود: سامانه آموزش فرهنگیان در حال حاضر در 32 استان نصب شده و برنامه‌های مختلفی برای برگزاری کلاس‌های مجازی از طریق این سامانه اجرا می‌شود.

گرمارودی تصریح‌کرد: با ایجاد سامانه آموزشی فرهنگیان گواهینامه کاغذی حذف می‌شود و کلاس‌های حضوری نیز به حداقل می‌رسد که با این اقدام چرخش نیروی انسانی نیز کاهش می‌یابد.

وی تصریح‌کرد: مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها باید در انتخاب مدرسینی که برای شرکت در کلاس‌های آموزش مدرسان کتب جدیدالتالیف برگزار می‌شود توجه ویژه داشته باشند و صلاحیت‌های مدیریتی آنها در انتخاب مورد توجه قرار بگیرد.

به گفته رییس مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش مدرسان در دو نوبت کتاب‌های جدیدالتالیف را آموزش می‌بینند که در دو نوبت برگزار می‌شود که نوبت اول از چهارم تیرماه آغاز شده و فردا 18 تیرماه به پایان می‌رسد و مرحله دوم نیز پس از ماه‌رمضان آغاز می‌شود و پس از آن آموزش دوره‌های شهرستانی آغاز خواهد شد.

وی از ایجاد پنج رشته در دانشگاه فرهنگیان از مهر امسال خبرداد و گفت: 25 هزار دانشجو از مهرامسال در دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۷ تیر ۱۳۹۲ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 92041710680
  • خبرنگار :