برپایی نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور

بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور، از شنبه، هفتم اردیبهشت تا 11 اردیبهشت ماه در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور، از شنبه، هفتم اردیبهشت تا 11 اردیبهشت ماه در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر اسماعیل اسدی، رئیس دانشگاه شهرکرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد علمی گفت: مایه افتخار ایران اسلامی است که علیرغم فشارهای دشمنان قسم خورده اسلام با تلاش خستگی ناپذیر دانشمندان هسته ای و نثار خون شهدای گرانقدر جهاد علمی، به فناوری بومی انرژی صلح آمیز هسته ای دست یافته است.

رئیس دانشگاه شهرکرد افزود: به منظور ارتقای روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و افزایش غرور ملی از طریق ارائه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور و با عنایت به لزوم آگاهی آحاد مردم بالاخص دانشجویان و نخبگان جامعه به سبب حمایتهای گسترده و همه جانبه از دستیابی به این دانش ارزشمند به عنوان مهمترین عامل ایستادگی و موفقیت در برابر فشارهای سیاسی خارجی و ضرورت آگاهی از دانش بومی هسته ای و معرفی آن به عنوان یک تکنولوژی مفید در زندگی مردم، همچنین به منظور رفع ابهام در زمینه فعالیتهای هسته ای، نتایج سالها تلاش و تحقیق جدی و مستمر فرزندان ایران سرافراز در قالب این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در سه بخش چرخه سوخت (تولید سوخت)، نیروگاه (تولید انرژی) و کاربردهای جانبی صنعت هسته‌ای ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 92020704172
  • خبرنگار :