سخنگوی فدراسیون پینگ‌پنگ: استعفای پوستین‌دوز هنوز به دست ما نرسیده است

فدراسیون پینگ‌پنگ اعلام کرد که هنوز استعفای کتبی پوستین‌دوز از نایب رییسی بانوان به این فدراسیون ارسال نشده است.

فدراسیون پینگ‌پنگ اعلام کرد که هنوز استعفای کتبی پوستین‌دوز از نایب رییسی بانوان به این فدراسیون ارسال نشده است.

میلاد حسینی، سخنگوی فدراسیون پینگ‌پنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: درباره استعفای خانم پوستین‌دوز از نایب رییسی بانوان این فدراسیون زمانی تصمیم‌گیری خواهد شد که درخواست وی به صورت کتبی به فدراسیون اعلام شود.

وی ادامه داد: استعفای خانم پوستین‌دوز به صورت کتبی نبوده است و نامه‌ای هم در این باره به فدراسیون نرسیده است. هیچ یک از مسئولان فدراسیون هم از این استعفا مطلع نبوده‌اند و فدراسیون تا زمانی که این موضوع رسانه‌ای نشده بود، از استعفای خانم پوستین‌دوز با خبر نبود.

حسینی خاطر نشان کرد: خانم پوستین‌دوز از مدیران موفق در عرصه ورزش بانوان است و مهم‌ترین اتفاق در بخش بانوان که راه یافتن یک پینگ‌پنگ باز به المپیک بوده در دوره پوستین‌دوز اتفاق افتاده است. فدراسیون هم علاقمند است با وی همکاری داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون پینگ‌پنگ ادامه داد: به هر حال هیچ بحثی پیش از این درباره استعفای وی از سمت نایب رییسی بانوان فدراسیون وجود نداشته است و موضوع به صورت کتبی هم اعلام نشده است.

وی در پاسخ به این که آیا در حال حاضر پوستین‌دوز به فدراسیون آمده است؟ گفت: امروز پوستین‌دوز در فدراسیون حضور ندارد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته فاطمه پوستین‌دوز اعلام کرده بود که به دلیل مشغله شخصی خود از سمت نایب رییسی بانوان فدراسیون پینگ‌پنگ به صورت کتبی استعفا داده است و این بار دیگر به فدراسیون باز نمی گردد.

این دومین بار است که نایب رییس بانوان فدراسیون پینگ‌پنگ از این سمت استعفا می‌دهد .

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 91121510021
  • خبرنگار :