مدیرکل استعدادیابی وزارت ورزش: حضورم در فدراسیون پینگ‌پنگ صحت ندارد

نادر وادی خیل که این روزها خبرهای زیادی در مورد حضور احتمالی‌اش در فدراسیون پینگ‌پنگ به گوش می‌رسد، با تکذیب این خبر می‌گوید این خبر شایعه‌ای بیش نیست.

نادر وادی خیل که این روزها خبرهای زیادی در مورد حضور احتمالی‌اش در فدراسیون پینگ‌پنگ به گوش می‌رسد، با تکذیب این خبر می‌گوید این خبر شایعه‌ای بیش نیست.

مدیر کل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است سکان هدایت فدراسیون پینگ‌پنگ را در دست بگیرید، اظهار کرد: این خبر صحت ندارد. من افتخار خدمت در وزارت ورزش و جوانان را دارم. زارع پور ، رییس فدراسیون پینگ‌پنگ هم فردی زحمتکش است. من هم در همین سمت در خدمت سجادی و وزیر هستم.

وی درباره راه‌ا‌ندازی و فعال کردن پایگاه‌های استعدادیابی در سراسر کشور یادآور شد: ما برای راه‌ا‌ندازی و تجهیز 18 پایگاه استعدادیابی در فاز اول پنج میلیارد تومان اعتبار تخصیص دادیم. اکنون هم در مرحله شرکت در مناقصه برای تجهیز اولیه پایگاه‌ها و خرید لوازم هستیم. استان‌ها مدارک مناقصه را برای گرفتن تاییدیه به وزارتخانه‌ می‌فرستد تا بعد از بررسی‌های لازم خرید تجهیزات صورت بگیرد.

وادی خیل با بیان این که چنانچه مشکلی پیش‌ نیاید تا پایان سال تجهیز پایگاه‌ها انجام می‌شود، ادامه داد: ما با هدف یکسان سازی کارهای اجرایی و سراسر کشور سمینار سه روزه‌ای را در رشت برگزار کردیم. مدیران مرتبط این حوزه نیز آموزش دیدند و همچنین اهداف بیان شده در واقع وزارتخانه به دنبال یکسان سازی تفکرات، اهداف و برنامه‌ها است. پس از آن هم در ماه‌های آذر و دی به فدراسیون‌های ورزشی آموزش‌های لازم داده شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ / ۰۹:۰۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 91111810917
  • خبرنگار :