قائم مقام موسسه امام خمینی (ره): باید بر اساس موازین اسلامی در انتخابات فکر و بررسی کرد

قائم مقام موسسه امام خمینی (ره) بر این نکته که باید بر اساس موازین اسلامی در انتخابات فکر و بررسی کرده و فرد اصلح را انتخاب کنیم، تاکید کرد.

قائم مقام موسسه امام خمینی (ره) بر این نکته که باید بر اساس موازین اسلامی در انتخابات فکر و بررسی کرده و فرد اصلح را انتخاب کنیم، تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله رجبی که در همایش جبهه پایداری به مناسبت 9 دی سخن می‌گفت، اظهار داشت:اراده خداوند اراده غالب بر تمام اراده‌هاست و انسانی که در این مسیر حرکت می‌کند و تابع اراده خداوند است، دارای یک آرامش ویژه است و انبوه مشکلات و سختی‌ها نه تنها او را متزلزل نمی‌کند، بلکه ایمانش را به مسیری که انتخاب کرده است، بیشتر می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به رسالت پیامبر(ص) و اخلاص ایشان گفت: اصل رسالت پیامبر در سخت‌ترین شرایط آغاز شد و این حرکت به رغم توطئه‌هایی که از سوی کفار صورت می‌گرفت، به پیروزی رسید.

رجبی همچنین به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام(ره) با اخلاصی که داشتند، همراه با ملت ایران توانستند رژیم پهلوی را شکست دهند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دشمنان بسیج شدند تا به انقلاب لطمه وارد کنند، ولی آنقدر اخلاص امام و شهیدان قوی بود که در برابر توطئه‌ها مقاومت کردند و این توطئه‌ها به شکست منجر شد. قبل از فوت امام(ره) نیز رهبر معظم انقلاب با اخلاصی که داشتند توانستند تهدیدهایی که علیه انقلاب بود، را به فرصت تبدیل کنند و اگر این اخلاص وجود نداشت، ما چنین شکوه و بالندگی را نداشتیم.

قائم مقام موسسه امام خمینی (ره) افزود: در دوران اصلاحات، تئوریسین‌های غربی گفتند که خیال ما از انقلاب راحت شده است و استحاله فرهنگی در سایه تهاجم فرهنگی رخ داده است، ولی ما دیدیم که این تصور آنها محقق نشد و خداوند نخواست که خون پاک شهیدان این انقلاب لگدمال شود،‌ فداکاری‌ها و اخلاص‌هایی که وجود داشت از بین برود.

وی همچنین به حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: دشمنان چندین سال طراحی کرده بودند و آنها در حوادث پس از انتخابات فکر می‌کردند که مسائل به وجود آمده و طراحی‌هایی که انجام داده‌اند، تیری است که دقیقا به نشانه می‌نشیند و نظام اسلامی را دچار مشکل می‌کند، ولی اخلاص مقام معظم رهبری و یارانش این توطئه و توهم آنها را تبدیل به فرصت کرد و ما دیدیم که مردم چگونه بدون طراحی و تبلیغات آنچنانی در 9 دی حضور حماسی بی‌نظیر و شکوهمندی را در دفاع از نظام داشتند و معتقدیم که تاسیس جبهه پایداری و حرکت آن در ادامه و تداوم آن راه و حرکت است.

رجبی همچنین با اشاره به حمایت معنوی آیت‌الله مصباح‌یزدی از جبهه پایداری،‌گفت: شخصیتی مثل علامه مصباح‌یزدی این جبهه را هدایت، حمایت و راهبری می‌کند و ما همان اخلاص عظیم را در وجود ایشان می‌بینیم، تمام برکات وجود ایشان مرهون این اخلاص است.

وی با اشاره به اهمیت اخلاص و اهمیت این موضوع در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، ‌اظهار کرد: کسانی که توهم دارند که معیارها و عناصر دیگری می‌توانند در عرصه انقلاب نقش بازی کنند، مسیر اشتباهی می‌روند و کسانی که فکر می‌کنند، موقعیت اجتماعی برخی از افراد و توهم رای آوردن برخی را باید معیار قرار داد، در واقع به موازین اسلامی فکر نمی‌کنند. ما باید بر اساس موازین اسلامی در انتخابات فکر و بررسی دقیق کنیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم و بقیه امور را نیز با اخلاص به خداوند واگذار کنیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۴ دی ۱۳۹۱ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91100402692
  • خبرنگار : 71038