پوریا عمرانی:پیشنهاد بازی برای کشورهای دیگر را نمی‌پذیرم/دو ملی‌پوش نیامدند اردو تعطیل شد!

ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران که در مسابقات بین المللی اخیرش نتوانست نتیجه مثبتی بگیرد و نامش از طرح توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز خط خورد،‌ نداشتن اردوی تدارکاتی و نامناسب بودن شرایط تمرینی خود را دلیل ناکامی‌هایش دانست.

ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران که در مسابقات بین المللی اخیرش نتوانست نتیجه مثبتی بگیرد و نامش از طرح توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز خط خورد،‌ نداشتن اردوی تدارکاتی و نامناسب بودن شرایط تمرینی خود را دلیل ناکامی‌هایش دانست.

پوریا عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره عملکردش در مسابقه‌های جهانی هند اظهار کرد: متاسفانه نتوانستم در چند مسابقه اخیر نتیجه خوبی بگیرم و در مسابقه‌های جهانی هند در مرحله گروهی مقابل حریفی از چین تایپه شکست خوردم و در مرحله بعد توانستم نیوزلند را شکست دهم اما در مرحله حذفی به نفر اول چین باختم و همان پینگ‌پنگ باز قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

وی علت عملکرد ضعیفش در این رقابت‌ها را منتفی شدن اردوی تیم ملی پیش از اعزام به این مسابقه‌ها عنوان کرد و گفت: قرار بود اردوی یک هفته‌ای پیش از رفتن به این مسابقه‌ها داشته باشم اما به دلیل نیامدن دو بازیکن، اردوی تیم ملی منتفی شد. این در شرایطی بود که من به تهران آمده بودم و حتی یک شب را در پایتخت ماندم و غیر از من مهران احدی هم بدون اطلاع از منتفی شدن اردو به تهران آمده بود که ما یک جلسه تمرین هم با هم داشتیم اما وقتی خبری از بازیکنان دیگر نبود سرمربی تیم ملی عنوان کرد که اردویی برگزار نمی‌شود و ما مجبور شدیم به شهرهای خود برگردیم.

عمرانی گفت: متاسفانه در مازندران سالن پینگ‌پنگ نداریم و من مجبور شدم در خانه تمرین کنم که با توجه به اینکه تنها حریف تمرینی‌ام خواهرم است و او هم به تهران آمده بود، آن طور که باید نتوانستم تمرین داشته باشم. به همین دلیل وقتی به رقابت‌های هند اعزام شدم، آماده نبودم.

وی در مورد این که او و برادران عالمیان بیشترین اعزام‌ها به مسابقه‌های بین‌المللی را در سال جاری داشتند، گفت: تنها اعزام به مسابقه‌های بین‌المللی کافی نیست بلکه باید اردوی آماده‌سازی هم برای ملی‌پوشان وجود داشته باشد. اردوهایی مانند حضور در آکادمی اشلایگر تا سطح کیفی ما بالاتر رود.

ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران درباره حذف شدنش از طرح توسعه فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ هم گفت: عملکرد ضعیفم در مسابقه‌های اخیر باعث شد که نامم از طرح توسعه فدراسیون جهانی خط بخورد در حالی که حضورم در این طرح باعث می‌شد تا سالی یکی دو بار از سوی فدراسیون جهانی به اردوهای بین‌المللی بروم اما حالا چنین موقعیتی از من گرفته شده است.

وی درباره آخرین وضعیت رنکینگ خود در جدول رده‌بندی جهان هم گفت: متاسفانه جایگاهم در رنکینگ چند پله سقوط کرده که دلیل آن هم نداشتن امکانات کافی و نبودن اردوی تمرینی است. من اگر به موفقیتی هم رسیده‌ام به خاطر تلاش‌های پدرم است که به عنوان مربی کنارم حضور دارد. حتی بسیاری‌ها معتقدند که اگر توانسته‌ام با چنین شرایطی خود را به تیم ملی بزرگسالان برسانم یک معجزه اتفاق افتاده است.

عمرانی با اعلام اینکه در مسابقه‌های جهانی هند از سوی دو مربی خارجی پیشنهاد حضور در کشورهای متبوع‌شان را داشته است گفت: در مسابقه‌های جهانی هند دو مربی برزیلی و پرتغالی که چند سالی است از من شناخت دارند پیشنهاد دادند که در کشورهای برزیل و پرتغال ورزشم را ادامه دهم و نه تنها در تیم‌های باشگاهی آن‌ها حضور داشته باشم بلکه به تیم ملی آن‌ها ملحق شوم. هرچند هنوز پاسخشان را نداده‌ام اما چنین پیشنهادی را قبول نخواهم کرد.

عمرانی خاطرنشان کرد: پیش از این هم لیگ‌های عراق، سوئد، پرتغال پیشنهاداتی را به من داده‌اند و حتی شرایط حضور در لیگ آلمان را هم دارم اما فعلا تصمیمی برای رفتن نگرفته‌ام.

وی درباره وضعیت تمرینی خود هم گفت: من عضو تیم دانشگاه آزاد هستم و از سوی باشگاه اردوهایی تشکیل می‌شود تا خود را بتوانیم برای حضوری قدرتمند در لیگ آماده کنیم. فعلا مسابقه‌ی مهمی تا پایان سال جاری پیش رو نداریم و فکر می‌کنم مسابقه‌های لیگ برای آمادگی ما کافی است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۴ دی ۱۳۹۱ / ۰۸:۵۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 91100402024
  • خبرنگار :