بشیری: نشاط جامعه دانشگاهی در انتخابات موثر است

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است، شور و نشاط جامعه دانشگاهی در انتخاب خوب و موثر است.

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است، شور و نشاط جامعه دانشگاهی در انتخاب خوب و موثر است.

فرهاد بشیری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به نقش دانشجویان در توجه به مسائل مختلف کشور گفت: دانشجویان دارای جایگاه منحصر به فردی هستند باید به مسائل آنها توجه و دقت ویژه‌ای صورت گیرد به ویژه این که نسبت به پیش از انقلاب اسلامی، در حال حاضر دارای بیش از 4 میلیون دانشجو هستیم که این از افتخارات کشور است.

وی به نقش دانشجویان در اوایل انقلاب اشاره کرد و افزود: نیاز است که جامعه تعاملات خود را با دانشجویان افزایش دهد زیرا ایفای نقش آنها در جامعه سبب پیشرفت خواهد شد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس خاطرنشان کرد: آماده سازی دانشجویان نسبت به مسائل روز جامعه و نیز بررسی مسائل جامعه با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی می‌تواند بسیاری از واقعیت‌ها را مورد بررسی قرار دهد که استفاده از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها را به همراه خواهد داشت.

بشیری درباره نقش تشکل‌های دانشجویی با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ابراز داشت: آنچه مسلم است،‌ کشف واقعیت‌های جامعه از سوی این تشکل‌ها و بررسی آنهاست که در همین راستا باید اظهارنظرهای کاملا منصفانه از سوی دانشجویان ارائه شود، همچنین مطالب و مواردی را که جامعه بدان نیاز دارد باید بسیار سریع، صریح و شفاف به اطلاع مردم داده شود که قطعا مورد پذیرش نیز قرار می‌گیرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: قطعا شور و نشاط جامعه دانشگاهی تاثیر لازم را برای انتخاب خوب در انتخابات خواهد گذاشت و رییس جمهوری انتخاب می‌شود که نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده و در جهت اصلاح آنها برآید.

وی در پایان تصریح کرد:‌ در نتیجه با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در کشور وجود دارد، دانشجویان فعالانه برخورد کنند زیرا به مسائل نقادانه می‌نگرند که منجر به کشف حقایق می‌شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۶ آذر ۱۳۹۱ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91091608430
  • خبرنگار : 71290