علیرضا حقی: با وجود مصدومیت در لیگ رکاب زدم/ نگرانم که به قهرمانی آسیا نرسم

رکابزن تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد گفت: علی‌رغم مصدومیت، بنابر گفته مربی‌ام در مسابقات لیگ برتر جاده شرکت کردم.

رکابزن تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد گفت: علی‌رغم مصدومیت، بنابر گفته مربی‌ام در مسابقات لیگ برتر جاده شرکت کردم.

علیرضا حقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: دو هفته‌ پیش، پس از بازگشت از تمرین به دلیل بارندگی و لغزنده بودن جاده زمین خوردم و دچار مصدومیت شدم به طوری که دکتر برای من استراحت مطلق تجویز کرد، اما با وجود این که، این موضوع را به امیر زرگری (کاپیتان تیم) و مربی‌ام اطلاع دادم، آنها گفتند به دلیل کمبود نفرات باید در مسابقات شرکت کنم. در واقع زمانی که ورزشکار با باشگاهی قرارداد دارد باید تابع آن باشد.

حقی با ابراز نگرانی از احتمال نرسیدن خود به مسابقات قهرمانی آسیا، تصریح کرد: در حال حاضر نمی‌توانم تمرین‌های بدنسازی و دوچرخه‌سواری را انجام دهم و به گفته پزشک با انجام استراحت کامل حدود دو هفته‌ دیگر می‌توانم به تمرینات بازگردم. از سوی دیگر باید آمپول کورتون نیز تزریق کنم و با توجه به این که کورتون چهار ماه تست دارد باید فدراسیون پزشکی اجازه تزریق آن را بدهد و در صورت عدم استفاده از آن دوره درمانم طولانی‌تر خواهد شد.

وی در پایان درباره مسابقات لیگ برتر جاده نیز بیان کرد: با توجه به این که در تمام ماده‌ها به جز استقامت در جایگاه نخست قرار داشتیم و نتیجه‌ بدی کسب نکردیم، اما در کل تیم پیکان از آمادگی بیشتری برخوردار بود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۳ آذر ۱۳۹۱ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 91091306582
  • خبرنگار : 71468