کارشناس فوتسال: کادر فنی باید پاسخگو باشد/ بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند

علی رعدی می‌گوید کادر فنی باید پاسخگوی نتیجه تیم ملی فوتسال باشد.

علی رعدی می‌گوید کادر فنی باید پاسخگوی نتیجه تیم ملی فوتسال باشد.

کارشناس فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره حذف تیم ملی از جام جهانی پس از شکست 2 بر یک برابر کلمبیا اظهار کرد: وقتی تیم ملی می‌بازد اعصاب‌مان به هم می ریزد، واقعا ناراحت هستم و نمی‌دانم که چطور باید درباره این شکست صحبت کنم.

وی افزود: ما باید در 5 دقیقه ابتدایی بازی با اختلاف 6 – 7 گل کار را تمام می‌کردیم اما بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند. یک تیم برای بردن باید روحیه لازم را داشته باشد. متاسفانه در این بازی ما می‌دیدیم که وقتی بازیکنان توپ را از دست می‌دادند، با بی‌خیالی ادامه بازی را دنبال می‌کردند، در حالی که قبلا وقتی عقب بودیم جدیت بازیکنان بیشتر می‌شد و برای جبران نتیجه تلاش می‌کردند.

رعدی با اشاره به اینکه ایران در بازی برابر کلمبیا به یک بازیکن انتحاری نیاز داشت افزود: وقتی کلمبیا در دفاع خودش خیمه زده بود تنها راه باز کردن دفاع آن‌ها شوت از راه دور بود. ما اگر یک بازیکن انتحاری داشتیم می‌توانستیم با خلاقیت او نتیجه را به سود خود کنیم.

این کارشناس فوتبال افزود: این شکست دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد که ممکن است ما از خیلی از آن‌ها خبر نداشته باشیم، به طور مثال وضعیت بازیکنان در اردو و پیش از مسابقه که افرادی که کنار تیم هستند به این مسائل آگاهند.

رعدی درباره اخراج طیبی گفت: در فوتسال ثانیه‌ها مهم است و سرنوشت بازی در یک لحظه عوض می‌شود. طیبی از آغاز بازی آماده نبود. من تعجب کردم که چرا کادر فنی از رهنما بیشتر استفاده نمی‌کرد چرا که او به محض حضور در زمین جریان بازی را به سود ما عوض می‌کرد.

این کارشناس فوتبال در ادامه گفت‌وگویش با ایسنا با اشاره به اینکه کادر فنی باید پاسخگوی این نتیجه باشد، گفت: تیمی که به جام جهانی می‌رود باید بدون آسیب دیدگی برود. قبل از اینکه تیم فوتسال به جام جهانی برود، از کارشناسان و مسئولان گرفته تا رسانه‌ها همه از این تیم حمایت کردند اما الان کادر فنی باید جواب دهد که چرا با این همه حمایت در مرحله یک هشتم حذف شدیم. ما می‌توانستیم در جام جهانی روی دو سه بازیکن دیگر مثل بهادری حساب باز کنیم اما به هر حال این تصمیم با کادر فنی بوده و آن‌ها باید راجع به آن توضیح دهند.

علی رعدی در پایان گفت: با این باخت مسلما جایگاه‌مان را در جهان از دست می‌دهیم و از رده پنجم – ششمی به رتبه نهم یا حتی دهم دنیا نزول خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ آبان ۱۳۹۱ / ۱۹:۲۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91082113428
  • خبرنگار : 71357