نماينده ولی‌فقيه در لرستان: اهانت به پيامبر‌(ص) نشانه عجز و انحطاط شيطان بزرگ آمريكاست

نماينده ولی‌فقيه در لرستان ساخت فيلم توهين‌آميز به ساحت مقدس پيامبر عظيم‌الشان اسلام را نشانه عجز و انحطاط شيطان بزرگ آمريكا دانست و خواستار آن شد كه عوامل سازنده اين فيلم به اشد مجازات برسند.

نماينده ولی‌فقيه در لرستان ساخت فيلم توهين‌آميز به ساحت مقدس پيامبر عظيم‌الشان اسلام را نشانه عجز و انحطاط شيطان بزرگ آمريكا دانست و خواستار آن شد كه عوامل سازنده اين فيلم به اشد مجازات برسند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ایسنا)، منطقه لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد مير‌عمادی اظهار كرد: تثبيت فيلم اهانت‌آميز و توهين‌آميز به ساحت مقدس پيامبر عظيم‌الشان اسلام در فضای مجازی يك جنايت واقعاً احمقانه توسط آمريكا و رژيم صهيونيستی است كه قلب مسلمانان دنيا را جريحه‌دار كرد، ساخت اين فيلم نشانه عجز و انحطاط شيطان بزرگ آمريكا و از روش‌های دوران جاهليت است.

وی با بيان اين‌كه «تبعات اين جنايت دامنگير آمريكا و رژيم صهيونيستی خواهد شد» افزود: اين فيلم توهين‌آميز كه توسط آمريكا ساخته شده و توسط رژيم صهيونيستی حمايت مالی شده است در راستای مبارزه با اسلام و خوی اسلام ستيزی انجام گرفته است، سازنده اين فيلم اذعان كرد كه دين اسلام سرطان‌زاست.

وی خاطرنشان كرد: وقتی آمريكا در مقابل بيداری اسلامی و فوج عظيم مسلمانان قرار گرفت اين كار را انجام داد تا اسلام عزيز را در جلو چشم دنيا خدشه‌دار كند، وظيفه تمام مسلمانان است كه با تمام امكانات عليه آمريكا و رژيم صهيونيستی و عوامل سازنده اين فيلم بسيج شوند، خواسته ما اين است كه عوامل سازنده اين فيلم به اشد مجازات برسند و دست از اين جنايت خبيث بردارند.

ميرعمادی با بيان اين‌كه «منطق، عقلانيت و دموكراسی در اين كار آمريكای جهان‌خوار نيست» اضافه كرد: اين عملشان خشم جهانی را به جوش آورده است، امروز خيل عظيم نمازگزاران در سراسر كشور اين كار اهانت‌آميز و فتنه انگيز را محكوم می‌كنند، يقينا اين شعله خشم مقدس مسلمانان گريبان‌گير آنها و سبب رسوايی آنها در دنيا و آخرت خواهد شد.

وی ساخت فيلم اهانت‌آميز به ساحت مقدس پيامبر عظيم‌الشان اسلام را يك توطئه آمريكايی انگليسی برشمرد و گفت: آمريكا دست از دوگانگی و رفتار منافقانه خود بردارد، يقيناً مسلمانان آگاه و بيدار جهان در مقابل اين اهانت ايستادگی می‌كنند و ساحت مقدس پيامبر مكرم اسلام ريشه آنها را از بين خواهد برد.

انتهاي پیام

  • شنبه/ ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91062514184
  • خبرنگار :