آصفري:

آمريكا عوامل فيلم توهين به پيامبر را در اختيار دادگاه‌هاي اسلامي قرار دهد

يك عضو هيات رييسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت‌ كه دولت آمريكا بايد هر چه سريعتر عوامل تهيه و اكران فيلم توهين به پيامبر (ص) را در اختيار دادگاه‌هاي اسلامي قرار دهد.

يك عضو هيات رييسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت‌ كه دولت آمريكا بايد هر چه سريعتر عوامل تهيه و اكران فيلم توهين به پيامبر (ص) را در اختيار دادگاه‌هاي اسلامي قرار دهد.

محمدحسن آصفري در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با تاكيد بر لزوم پاسخگو بودن آمريكا نسبت به اهانت به پيامبر و مسلمانان گفت: از ديدگاه دين مبين اسلام همه اديان قابل احترام هستند و اهانت به يك پيامبر اهانت به همه پيامبران است.

وي افزود: اگر در گذشته با پول آمريكا از افرادي مثل سلمان رشدي خائن و كشيش آمريكايي كه قرآن را به آتش كشيده بود حمايت نمي‌شد،‌امروز شاهد اين جسارت‌ها و بي‌حرمتي‌ها نبوديم. به نظر مي‌رسد دست‌هاي مرموز و شيطاني در اين اهانت‌ها وجود دارد كه دولت آمريكا بايد جلوي آن را بگيرد.

نماينده مردم اراك در مجلس شوراي اسلامي تهيه اين فيلم در آمريكا را هدفمند و نشانه سياست‌هاي خصمانه آمريكا و صهيونيسم دانست و تصريح كرد: هدف آنها اسلام هراسي و اسلام ستيزي است. آنها مي‌دانند كه پيامبر براي ملت‌هاي مسلمان از جايگاه ويژه و بالايي برخوردار است و لذا سعي و تلاش آنها بر اين است كه چهره اسلام را بين ملت‌ها بد جلوه دهند و به همين خاطر خودشان

اين فيلم را توليد و توزيع مي‌كنند.

وي با بيان اينكه توهين اخير به ساحت پيامبر اسلام برنامه‌ريزي شده بود، كشته شدن سفير آمريكا در ليبي را مورد اشاره قرار داد و ‌يادآور شد: جاي سوال است كه چطور در تمام شبكه‌هاي آمريكايي پيش از همه اين موضوع را مطرح مي‌كنند اين نشان دهنده برنامه آنها است براي اينكه بتوانند اهانت‌‌ها و جسارت‌ها را نسبت به مسلمانان و دين مبين اسلام بيشتر كنند و به اهداف شوم و پليد خود برسند.

آصفري در ادامه اظهار كرد: اگر در آمريكا با كشيشي كه قرآن را سوزانده بود برخورد مي‌شد يا دولت دانمارك كسي را كه به پيامبر توهين كرده بود مجازات مي‌كرد شاهد تكرار اين اتفاقات نبوديم. مسلمانان هم تاكنون نسبت به وقايع اينگونه صبر كردند اما بعد از اين اجازه اينگونه اهانت‌ها را نخواهند داد.

اين عضو هيات رييسه امنيت ملي و سياست خارجي مجلس درباره كشته شدن سفير آمريكا در ليبي گفت: هيچ بعيد نيست كه اهداف شوم آمريكا و انگليس كشته‌سازي نباشد همانند 11 سپتامبر كه آنها خودشان اين موضوع را برنامه‌ريزي كردند تا بتوانند حضورشان را در خاورميانه تثبيت كنند. اين بار هم براي حضور در منطقه بايد كسي فيلمي تهيه مي‌كرد،‌ خون مسلمانان به جوش مي‌آمد و چنين اتفاقي مي‌افتاد تا اين‌ها لشكر‌كشي كنند و به منطقه بيايند. با توجه به اينكه ليبي يكي از صادركنندگان عظيم نفتي است،‌همين موضوع نشانه برنامه‌ريزي آمريكايي‌ها است.

وي اضافه كرد:‌ كسي نمي‌تواند از فاصله 100 متري سفارت آمريكا عبور كند، حالا چگونه است كه يك دفعه چنين اتفاقي مي‌افتد. اين نشان مي‌دهد آنها با حمايت خود اين برنامه را به پيش مي‌برند تا بتوانند حضورشان را در منطقه بيشتر كنند همانطور كه پيش از اين شنيديم يكي از قواي عظيم آمريكايي‌ها وارد درياي عدن شده و در اطراف آن مستقر شده است.

نماينده اراك در مجلس در پايان تصريح كرد: آنها بايد متوجه باشند كه ملت‌هاي مسلمان ديگر اجازه اين جسارت‌ و بي‌حرمتي را نمي‌دهند و خودشان دست به كار مي‌‌شوند تا جلوي اين اتفاقات را بگيرند؛ اگرچه همه اديان براي ما مهم است و ما اهانت به يك پيامبر را اهانت به همه پيامبران مي‌دانيم.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91062413770
  • خبرنگار : 71132