افتخاري در گفت‌و گو با ايسنا:

اهانت به پيامبر (ص) آغازي براي نابودي آمريكا و اسراييل است

رييس فراكسيون قرآن مجلس شوراي اسلامي اهانت اخير به پيامبر اسلام (ص) را آغازي براي سقوط و نابودي آمريكا و اسراييل عنوان كرد.

رييس فراكسيون قرآن مجلس شوراي اسلامي اهانت اخير به پيامبر اسلام (ص) را آغازي براي سقوط و نابودي آمريكا و اسراييل عنوان كرد.

لاله افتخاري در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: بعد از بيداري اسلامي و شكست‌هاي پياپي آمريكا در عرصه بين‌المللي و افت جايگاه آن و رو شدن دست سران اين كشور چه در اجلاس جنبش عدم تعهد كه همه نقشه‌هايشان نقش بر آب شد و چه در بحث‌هاي ديگر اين‌ها مي‌خواستند انتقام گيري كنند و از سويي افكار عمومي كه به موفقيت‌ها و پيروزي‌هاي جهان اسلام جلب شده را با برنامه ريزي منحرف كنند.

وي با بيان اينكه اهانت اخير به حضرت محمد (ص) نوعي سرپوش گذاشتن بر شكست‌هاي اسراييل است، افزود: آمريكايي‌ها در همين راستا بحث اسلام‌هراسي را كه از سال‌ها قبل شروع كرده بودند گسترش دادند و در اين قالب اهانت به پيامبر را برنامه‌ريزي و طراحي كردند. با توجه به اينكه اين برنامه با سكوت آنها كه نشانه تاييدشان است همراه شده ما اين را برنامه‌ريزي از طرف خود آنها مي‌دانيم.

اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: شايد هدف از اين هتك حرمت اين بوده بين مسلمانان، مسيحيان و حق طلبان عالم فاصله بياندازند اما همانطور كه در بحث اسلام هراسي مي‌خواستند اين را به دنيا القا كنند و در نهايت خودشان از اسلام و مسلمانان هراس پيدا كردند، اين توهين هم به جاي اينكه باعث تفرقه بين مسلمانان و غيرمسلمانان شود موجب وحدت، همگرايي و هم افزايي بين ملت‌هاي مختلف خواهد شد.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91062413755
  • خبرنگار : 71132