يك عضو جامعه اسلامي مهندسين: اصولگرايان 2 يا 3 كانديداي رياست جمهوري خواهند داشت

يك عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: انتخابات رياست جمهوري يازدهم، صرف‌نظر از حضور جناح‌هاي مختلف سياسي، صحنه حضور پرشور مردم، خواهد بود.

يك عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: انتخابات رياست جمهوري يازدهم، صرف‌نظر از حضور جناح‌هاي مختلف سياسي، صحنه حضور پرشور مردم، خواهد بود.

عليرضا خجسته‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اينكه "هميشه فضاي انتخاباتي در كشور تا سه ماه مانده به انتخابات شكل متفاوتي دارد و برآورد ما از نتايج انتخابات، حضور مردم و جناح‌ها و گروه‌ها تا آن زمان اغلب نادرست است"، افزود: آنچه از فضاي فعلي استنباط مي‌شود اين است كه اصولگرايان در عرصه انتخابات يازدهم رياست جمهوري حضور خواهند داشت و بعيد است كانديداي واحد داشته باشند و احتمالا 2 يا 3 كانديد خواهند داشت.

وي با اشاره به اينكه "در جريان اصولگرا برخي چهره‌ها از الان اعلام كرده‌اند در انتخابات شركت خواهند كرد و برخي هم اعلام كرده‌اند نياز به بررسي بيشتر دارند"، گفت: برخي از اصلاح‌طلبان تحركاتي انجام داده‌اند و حتي برخي مهره‌هايي كه در جريان فتنه نقش داشته‌اند، اعلام حضور كرده‌اند ولي به نظر مي‌رسد جايگاه مردمي نخواهند داشت و نهاد شوراي نگهبان به عنوان حافظ انقلاب و جايگاهي از آراء مردم صيانت مي‌كند و در رابطه با تاييد صلاحيت كساني كه در فتنه حضور داشته‌اند، گلوگاه‌هاي خود را قرار خواهد داد.

اين عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين به حضور و اعلام آمادگي جناح‌هاي مستقل در عرصه انتخابات اشاره و تصريح كرد: چهره فضاي انتخاباتي كشور در سه تا چهار ماه آينده روشن‌تر خواهد شد و مي‌توان برآورد درست‌تري داشت.

خجسته‌پور در پايان، با اشاره به اهميت حضور مردم در انتخابات اظهار كرد: همانند انتخاب‌هاي گذشته، حضور مردم در انتخابات يازدهم رياست جمهوري باز هم پرنشاط خواهد بود، چراكه مردم شاهدند كشورهاي غربي و استكباري با همه توان، ايران را تحت فشار قرار مي‌دهند و همچنين مردم همواره به نداي رهبر معظم انقلاب لبيك گفته‌اند و پاي كار آمده‌اند، پس انتخابات آينده صرف‌نظر از حضور جناح‌هاي مختلف سياسي، صحنه پرشور حضور مردم در انتخابات خواهد بود.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91062011856
  • خبرنگار : 71381