عزيزي: اصولگرايان در صورت تعامل با يكديگر مي‌توانند برنده انتخابات باشند

نماينده مردم شيروان در مجلس گفت: اگر ميان اصولگرايان تشتت آراء وجود نداشته و منطقي و با تعامل عمل كنند، مي‌توانند برنده انتخابات باشند.

نماينده مردم شيروان در مجلس گفت: اگر ميان اصولگرايان تشتت آراء وجود نداشته و منطقي و با تعامل عمل كنند، مي‌توانند برنده انتخابات باشند.

عبدالرضا عزيزي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به نحوه آرايش نيروهاي سياسي با توجه به در پيش‌رو بودن انتخابات آتي رياست‌جمهوري اظهار داشت: زمينه و فضا براي حضور گروه‌هاي مختلف در چارچوب نظام همواره فراهم بوده و هست و هر گروهي كه وحدت ميان آنها بيشتر باشد قطعا در انتخابات نيز موفق خواهد بود.

وي با بيان اينكه برخي اقدامات به صورت مستقيم و غيرمستقيم آغاز شده است، خاطر نشان كرد: برخي‌ از گروه‌ها كه قوي‌تر و زرنگ‌تر هستند به صورت غيرمستقيم وارد عمل شده‌اند، در واقع به تدريج تحركات و برنامه‌ريزي براي انتخابات رياست‌جمهوري آغاز شده اما اظهارنظر درباره اينكه كدام يك از گروه‌ها موفق‌تر عمل خواهد كرد، هنوز زود است.

نماينده مردم شيروان در مجلس تاكيد كرد: آنچه مسلم است اينكه جو غالب در كشور مربوط به اصولگرايان است و اصولگرايان اگر بين خودشان تشتت آراء وجود نداشته باشد و منطقي عمل كنند مي‌توانند برنده انتخابات باشند.

عزيزي در پايان اظهار داشت: منطق اين است كه گروه‌هايي كه انسجام و تعامل بيشتري دارند و منافع نظام و مردم را به جاي منافع شخصي در نظر مي‌گيرند موفق‌تر حضور داشته باشند.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۰۸:۲۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91061508721
  • خبرنگار : 71290