بيانيه اتحاديه تشكل‌هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي به مناسبت روز قدس

اتحاديه تشكل‌هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي و سازمان اسلامي دانشجويان ايران – سادا به مناسبت روز قدس بيانيه‌ هايي صادر كردند.

اتحاديه تشكل‌هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي و سازمان اسلامي دانشجويان ايران – سادا به مناسبت روز قدس بيانيه‌ هايي صادر كردند.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، دراين بيانيه‌ها آمده است:

در حالي كه استكبار دنيا در جاي جاي جهان در حال غارت ثروت ملت‌هاي مظلوم و سالاري در مرز و بوم آن داشت صدايي از خاك ايران بلند شد و فرياد مي‌زد كه دنيا بدان كه ما ملت ايران بيداريم و مي‌دانيم كه حكومت دست نشانده‌ات به تو خدمت مي‌كند نه به ملت.

اين صدا فراگير شد و به رهبري عالمانه خميني كبير (ره) در دنيا براي استكبار هشدار شد.

ملت ايران انقلاب كرد و به پيروزي رسيد اما مقصد اين انقلاب كه بر پايه اسلام بود فقط ايران نبود انقلاب براي تمام مظلومان جهان بود و ستيز با تمام ظالمان جهان.

ملت مظلوم فلسطين سال‌هاست كه زير چكمه‌هاي ظالمان زياده‌خواه تباه مي‌شوند و براي دفاع از خاك خود از همه چيز گذشته‌اند.

امام خميني (ره) معمار انقلاب اسلامي با هدف خود كه بيداري دنيا بود، بعد از پيروزي انقلاب در ايران هدف را قدس قرار داد كه از دست صهيونيسم آزاد گردد.

هدف وحدت مسلمانان جهان براي بيزاري از زياده‌خواهي و استبداد بود كه با قرار دادن روز قدس و حمايت از ملت فلسطين نشان مي‌دهيم به اين استبداد معترضيم و آن بايد از بين رود.

اتحاديه تشكل‌هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي ضمن ابراز همدردي و حمايت از ملت مظلوم فلسطين، با تاسي به رهبري عالمانه امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌اي براي پيشبرد بيداري اسلامي، از ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي خواستاريم بار ديگر در اين راهپيمايي با شكوه شركت كرده و انزجار خود را از زياده‌خواهان در دنيا اعلام بدارند.

همچنين سازمان اسلامي دانشجويان ايران – سادا نيز در بخشي از بيانيه خود به مناسبت روز قدس حماسه اين روز را يادآور فرياد رعدآساي امام راحل «ره» دانست كه همچون صاعقه بر سر سفاكان صهيونيست فرود آمده و پژواك آن در جهان به ويژه در كشورهاي سالامي طنين افكن شد و مسير مبارزه بي امان مردم فلسطين را شتابنده و توفنده ساخت.

انتهاي پيام

  • پنجشنبه/ ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052616594
  • خبرنگار :