• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052716717
  • خبرنگار : 71234

/بيداري اسلامي، نويد بخش آزادي قدس/

محسن رضايي :دفاع از فلسطين، دفاع از بيداري اسلامي است

محسن رضايي :دفاع از فلسطين، دفاع از بيداري اسلامي است

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام بهترين شيوه دفاع از مردم فلسطين را حمايت از دولت سوريه در شرايط كنوني عنوان كرد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام بهترين شيوه دفاع از مردم فلسطين را حمايت از دولت سوريه در شرايط كنوني عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محسن رضايي با حضور در راهپيمايي روز قدس تاكيد كرد كه دفاع و حمايت از دولت سوريه در شرايط كنوني بهترين ايده دفاع از مردم فلسطين است و به نفع اين مردم تمام خواهد شد.

وي همچنين خاطر نشان كرد: كه تفاوت راهپيمايي روزقدس امسال با سال‌هاي گذشته در بيداري اسلامي در خاورميانه و شمال آفريقا است.

رضايي اضافه كرد: مطمئنا راهپيمايي روز قدس سال جاري بر روي بيداري اسلامي اثر خواهد داشت؛ چرا كه دفاع از فلسطين دفاع از بيداري اسلامي است.

دولت‌ها در مخالفت با اسراييل و در تبعيت از ملت‌هايشان حركت كنند

به گزارش ايسنا، محسن رضايي در جمع تظاهركنندگان روز قدس گفت: اگر دولت‌هاي اسلامي خودشان را در مخالفت با اسراييل با ملت‌ها هماهنگ نكنند، هم در داخل كشورشان و هم در ارتباطات اسلامي خودشان دچار مشكل خواهند شد.

وي درباره تاثيرات برگزاري راهپيمايي روز قدس در منطقه اظهار كرد: اين راهپيمايي از اين جهت كه به ملت‌هاي مقاوم روحيه مي‌دهد مي‌تواند موثر باشد، ضمن اين‌كه در بيداري اسلامي هم تاثيرگذار است و با توجه به فضاهاي جديد كه در منطقه ايجاد شده است به افزايش مقاومت ملت‌ها منجر خواهد شد.

رضايي ادامه داد:‌راهپيمايي روز قدس امسال از اين نظر داراي دستاوردهاي بيشتري خواهد بود. اول اين‌كه اين پيام را به ملت‌هاي ديگر مي‌دهد كه ما روي شعارها و اصول خود ايستاده‌ايم. ضمن اين‌كه منجر به اتحاد بيشتر جامعه اسلامي در مبارزه با اسراييل خواهد شد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: حضور مردم در اين راهپيمايي‌ها منجر مي‌شود به اين‌كه اسراييل و حاميانش به اين نتيجه برسند كه مبارزات روزي به نتيجه خواهد رسيد، بنابراين حضور مردم منجربه تضعيف روحيه اسراييل و حاميان آن خواهد شد.

وي در مورد لزوم پيروي دولت‌هاي اسلامي منطقه از خواسته ملت‌ها در مخالفت با اسراييل گفت: اگر دولت‌هاي اسلامي خودشان را با ملت‌هايشان هماهنگ نكنند، هم در داخل كشورشان و هم در روابط اسلامي‌شان با ساير كشورهاي مسلمان دچار مشكل مي‌شوند.

وي در پايان تصريح كرد: راهپيمايي روز قدس يك بار ديگر تاكيد مي‌كند كه دولت‌ها به كمك ملت‌ها بيايند و از حقيقت دفاع كنند كه اين به نفع خودشان و جهان اسلام است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha