/بيداري اسلامي، نويدبخش آزادي قدس/

بیانیه جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار به مناسبت روز قدس

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار به مناسبت قرار داشتن در آستانه روز قدس بيانيه‌اي صادر كرد.

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار به مناسبت قرار داشتن در آستانه روز قدس بيانيه‌اي صادر كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن اين بيانيه به شرح زير است:

«مردم آگاه ایران!

روز جهانی قدس امسال را در حالی برگزار می‌کنیم که رژیم صهیونیستی با تضادهای درونی و اعتراضات وسیع مردمی روبروست و مردم رو به خودسوزی آورده‌اند. روز جهانی قدس را امسال در حالی برگزار می‌کنیم که جهان استکبار حامی صهیونیستها از رکود اقتصادی و بیکاری رنج می‌برند و مردم در خیابانها علیه سیاستهای اقتصادی قیام کرده‌اند. روز قدس را در حالی برگزار می‌کنیم که جهان اسلام یکپارچه در حال قیام علیه مظالم رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است و نفرت از جنایات رژیم صیونیستی هر روز بیشتر می‌شود.

امروز جهان به تعبیر مقام معظم رهبری در حال گذر به سمت یک ساخت و هندسه جدید سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است. بدون شک در ساخت جدید جهان رژیم صهیونیستی و اندیشه تروریسم جایی ندارد و باید آنرا در موزه‌های تاریخ جستجو کرد.

بشر امروز تحمل نقض حقوق بشر و تجاوز به حقوق انسانها و غصب سرزمین و بازتولید تروریسم از طریق حمایت‌های دولتی را ندارد و همه این صفات زشت و ناپسند امروز در رژیم اشغالگر قدس جمع است.

امسال روز قدس را در حالی برگزار می‌کنیم که خط اول مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی یعنی سوریه زیر آتش و گلوله‌های تروریسم بسر می‌برد. تروریسمی که از ترکیه، عربستان و قطر به کشور سوریه صادر می‌شود، به نیابت از رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

متاسفانه سه کشور یاد شده امکانات و پول و نیروی انسانی خود را صرف صدور تروریسم به سوریه کرده‌اند. اگر نیمی از این امکانات را در مبارزه با رژیم صهیونیستی به کار برند قطعا ضربه سهمگینی به پیکر رژیم اشغالگر قدس وارد خواهد کرد.

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار مراتب تاسف خود را از این رویکرد خائنانه در پیکره اسلام اعلام می‌دارد و امیدوار است ترکیه، قطر و عربستان هر چه زودتر پای خود را از این ماجراجویی کنار بکشند.

ملت بزرگوار ایران خود را برای یک راهپیمایی دشمن‌شکن پا به پای مسلمانان جهان علیه رژیم صهیونیستی آماده می‌کند و جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار روز جمعه آخر ماه رمضان همپای ملت ایران به خیابانها خواهد آمد و شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر تروریست" را سر خواهد داد.»

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052515923
  • خبرنگار :