رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي تاكيد كرد؛

ضرورت واكنش شايسته امت اسلامي در قبال كشتار مسلمانان در ميانمار

رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي گفت: امت اسلامي عكس‌العمل بايسته و شايسته‌اي در قبال كشتار مسلمانان در ميانمار داشته باشند.

رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي گفت: امت اسلامي عكس‌العمل بايسته و شايسته‌اي در قبال كشتار مسلمانان در ميانمار داشته باشند.

محمدباقر خرمشاد در حاشيه مراسم مجمع وحدت و دوستي فعالان قرآني ايران و مصر در پاسخ به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) افزود: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با صدور بيانيه‌اي كشتار مسلمانان در ميانمار را محكوم كرد. بديهي است كه نسل‌كشي در هرجا كه باشد، پذيرفته نيست، آن هم با سكوت كساني كه علي القاعده بايد از اين مردم دفاع كنند.

وي خاطرنشان كرد: اگر ذره‌اي از اين اتفاق در جايي ديگر مي‌افتاد، همين نهادها و سازمان‌هايي كه سكوت كرده‌اند، هزار عكس‌العمل نشان مي‌دادند.

وي همچنين تشكيل مجمع وحدت و دوستي قاريان ايران و مصر را اقدامي مثبت و مهم توصيف كرد و افزود: قرآن كريم از ديرباز در كشور مصر قرائت مي‌شده و در ساليان اخير جمهوري اسلامي ايران هم توانسته فضايي را فراهم كند كه استعدادهاي زيادي در فضاي قرآني شكوفا شوند.

رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي افزود: برگزاري چنين مجامعي منافع بسياري به صورت دوجانبه براي قاريان مصري و ايراني داشته و باعث رشد و ارتقاي فضاي معنوي در جهان اسلام مي‌شود كه اميدواريم تداوم پيدا كند و شاهد ثمرات بيشتر آن باشيم.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۶ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91050603368
  • خبرنگار :