تمديد چند باره حضور گروهك تروريستي منافقين در كمپ اشرف

ادامه نقل و انتقال اعضاي منافقين به بعد از ماه رمضان موكول شد

فرماندار خالص اعلام كرد كه ادامه عمليات نقل و انتقال افراد باقي مانده از گروهك تروريستي منافقين در پادگان اشرف بعد از ماه مبارك رمضان انجام خواهد شد.

فرماندار خالص اعلام كرد كه ادامه عمليات نقل و انتقال افراد باقي مانده از گروهك تروريستي منافقين در پادگان اشرف بعد از ماه مبارك رمضان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) عدي الخدران در گفت‌وگو با پايگاه خبري اشرف نيوز بيان كرد: عمليات نقل و انتقال ششمين و هفتمين گروه از اعضاي گروهك تروريستي منافقين به بعد از ماه مبارك رمضان موكول شد.

وي ادامه داد كه بر اساس توافقنامه‌ امضا شده ميان سازمان ملل، طرف عراقي و گروهك تروريستي منافقين، عمليات نقل و انتقال بايد در آوريل گذشته پايان مي‌يافت اما براي يك مدت دو ماهه تمديد شد و بعد از آن هم براي دو ماه ديگر تمديد شد و اخيرا هم در يك تمديد سه باره به بعد از ماه مبارك رمضان موكول شد.

خدران با اشاره به اين كه موانعي از سوي گروهك تروريستي منافقين به وجود آمده است كه روند انتقال اعضاي آن را به كمپ ليبرتي با مشكل مواجه كرده است، گفت: از جمله درخواست‌هاي اين گروهك، فراهم شدن شرايط بهتر زندگي در كمپ ليبرتي و هم‌چنين اعطاي مجوزهاي قانوني به اعضاي اين گروهك براي رفت‌وآمد در بغداد با خودروهاي مخصوص و بدون همراهي عناصر امنيتي عراق است.

در همين حال قاسم المعموري، رييس شوراي شهر ناحيه الشط از توابع استان الخالص عراق در گفت‌وگو با اشرف نيوز گفت كه كمپ اشرف بر روي اراضي زراعي كشاورزان استان خالص بنا شده است و اين ارضي بايد به مالكان اصلي آن برگردد.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۳ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91050301799
  • خبرنگار :