درخواست فرزاد جمشيدي از مسؤولان تلويزيون

مجرياني را كه محبوب مي‌شوند به راحتي كنار نگذاريد

فرزاد جمشيدي ـ مجري برنامه‌ي زنده معارفي «ياد خدا» ـ شامگاه پنجشنبه در اين برنامه حاضر شد و از مسؤولان صداوسيما درخواست كرد، مجرياني كه محبوب مي‌شوند را به راحتي كنار نگذارند.

فرزاد جمشيدي ـ مجري برنامه‌ي زنده معارفي «ياد خدا» ـ شامگاه پنجشنبه در اين برنامه حاضر شد و از مسؤولان صداوسيما درخواست كرد، مجرياني كه محبوب مي‌شوند را به راحتي كنار نگذارند.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، فرزاد جمشيدي با اعلام خبر اينكه در ويژه‌ برنامه‌هاي ايام رمضان اجراي برنامه ندارد، گفت: برنامه‌ي «ياد خدا» نيز تا پس از ماه رمضان پخش نخواهد شد.

اين مجري تلويزيون با بيان اينكه محبوبيت مجري براي مخاطب در رسانه‌هاي تصويري نكته‌اي است كه اهميت دارد، خاطرنشان كرد: همه‌ي ما مي‌دانيم در رسانه مقوله‌اي به نام مخاطب مهم است و براي جذب مخاطب، محبوبيت مجري نكته‌اي است كه اهميت دارد.

وي در اين برنامه از مسؤولان به ويژه دكتر دارابي ـ معاون سيما ـ درخواست كرد مجرياني كه محبوب مي‌شوند را به راحتي كنار نگذارند. آن هم مجريان توانمندي كه توانسته‌اند برنامه‌ي پرمخاطب داشته باشند.

جمشيدي در اين برنامه به مجرياني چون احسان عليخاني، اشاره كرد و از مسؤولان صداوسيما درخواست كرد كه اين گونه مجريان به برنامه‌هاي خودشان بازگردانده شوند.

بر اين اساس به تازگي مجريان ديگري از جمله محمود شهرياري و مهدي واعظي به دليل مشكلاتي كه در اجراي برنامه‌هاي زنده‌شان ايجاد شده بود با شبكه‌هايشان با مشكل مواجه شدند. همچنين فريدون جيراني مجري و تهيه‌كننده هفت نيز اين برنامه را واگذار كرد. ضمن اينكه احسان عليخاني ـ مجري ماه عسل هم ديگر اجرا ندارد. محمدرضا شهيدي‌فرد تهيه‌كننده و مجري پارك ملت هم از ديگر مجرياني است كه رفتنش از اين برنامه مخاطب را با پرسش مواجه كرد. آخرين مجري هم حسن صحت ـ مجري نگاه يك ـ بود كه بي آنكه فرصتي براي توضيح درباره‌ي علت رفتنش پيدا كند، از مخاطبان خداحافظي كرد.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۲۴ تیر ۱۳۹۱ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91042414215
  • خبرنگار : 71442