گفت‌وگوي ايسنا با تهيه‌كننده جُنگ «راه شب»

«برخلاف شبكه‌هاي ديگر، در شبكه‌ي تهران برنامه‌ها برَند هستند نه مجري‌ها»

جُنگ «راه شب» عنوان برنامه‌اي است كه به تازگي با اجراي هومن حاجي عبداللهي به روي آنتن شبكه تهران مي‌رود و تهيه‌كننده اين برنامه معتقد است: جنگ «راه شب» برنامه‌اي است كه بيشتر به جاي اينكه به دنبال جُنگ بودن باشد، به دنبال فضايي آرامش‌بخش براي مخاطبان است.

جُنگ «راه شب» عنوان برنامه‌اي است كه به تازگي با اجراي هومن حاجي عبداللهي به روي آنتن شبكه تهران مي‌رود و تهيه‌كننده اين برنامه معتقد است: جنگ «راه شب» برنامه‌اي است كه بيشتر به جاي اينكه به دنبال جُنگ بودن باشد، به دنبال فضايي آرامش‌بخش براي مخاطبان است.

محمود محمودي در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي برنامه جنگ «راه شب» اظهار كرد: درست است كه در حال حاضر اغلب سوژه‌هاي برنامه‌ها تكراري است، اما سعي كرده‌ايم در برنامه نوآوري هم داشته باشيم. تيم سازنده‌ي «راه شب» يك تيم جوان است؛ در نتيجه اميدواريم با بازخوردي كه از مردم مي‌گيريم، تغييراتي در برنامه به وجود بياوريم و خودمان را به‌روزتر كنيم. اما مساله‌اي كه وجود دارد اين است كه طبق روال، ما نيز دقيقه‌ي نودي بوديم و تازه در حال شاخ و برگ دادن به برنامه هستيم.

محمودي درباره‌ي عواملي كه به جذاب‌تر شدن برنامه‌هاي تلويزيوني مي‌انجامند، اظهار كرد: بيشترين ويژگي كه بيننده را پاي تلويزيون نگه مي‌دارد، اين است كه به شعور مخاطب احترام بگذاريم. در غير اين صورت اگر همه چيز اغراق‌آميز باشد، بيننده به راحتي كانال را عوض مي‌كند. در نتيجه برنامه‌هايي موفق هستند كه عامل‌هاي جذابيت از جمله دكور، مجري، موضوع و سوژه را در كنار هم داشته باشند.

وي در ادامه گفت: برخلاف شبكه‌هاي ديگر كه مجري‌ها در آن‌ها برَند هستند، در شبكه‌ي تهران برنامه‌ها برند هستند و اين اتفاق كمتر مي‌افتد كه مجري محوريت اصلي داشته باشد.

اين تهيه‌كننده درباره ساختار و مووضع جنگ «راه شب» توضيح داد: اين برنامه پاي صحبت هاي چهره‌هاي معروف از جمله هنرمندان، خوانندگان، فوتباليست‌ها و حتي افرادي كه مشهور نباشند اما خصوصيات خوبي داشته باشند مي‌نشيند و شامل آيتم‌هاي «شب بيداران»، «گپ‌هاي شبانه»، «خلوت»، «حافظ‌خواني» و «سكانس‌هاي ماندگار» است.

وي در ارتباط با آيتم «سكانس‌هاي ماندگار» خاطرنشان كرد: اين آيتم كه در ارتباط با موضوع برنامه، سكانس‌هاي ماندگار از فيلم‌هايي كه قبلا پخش شده‌اند را پخش مي‌كند، يكي از آيتم‌هاي جذاب و پرمخاطب برنامه است.

محمودي با اشاره به اينكه جنگ «راه شب» در ايام رمضان پخش نخواهد شد، خاطرنشان كرد: اين برنامه از پنجم تير ماه به روي آنتن رفت اما در ايام رمضان به دليل برنامه جشن رمضان پخش نخواهد شد و ادامه‌ي آن از شهريور ماه خواهد بود.

به گزارش ايسنا، جُنگ «راه شب» هر روز به غير از روزهاي پنج‌شنبه از ساعت 30 دقيقه بامداد تا 2 و 30 دقيقه به روي آنتن شبكه تهران مي‌رود.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۱۷ تیر ۱۳۹۱ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91041709522
  • خبرنگار : 71442