/دوازدهمين جلسه رسيدگي به پرونده اختلاس از بيمه ايران/9

«ح.ت» آخرين دفاعياتش را ارائه كرد

در ادامه دوازدهمين جلسه دادگاه رسيدگي به پرونده اختلاس از شركت بيمه ايران با آغاز نوبت عصر، قاضي مديرخراساني از ذبيح‌زاده ـ نماينده دادستان ـ خواست تا اظهارات خود را در خصوص متهم «ح.ت» بيان كند.

در ادامه دوازدهمين جلسه دادگاه رسيدگي به پرونده اختلاس از شركت بيمه ايران با آغاز نوبت عصر، قاضي مديرخراساني از ذبيح‌زاده ـ نماينده دادستان ـ خواست تا اظهارات خود را در خصوص متهم «ح.ت» بيان كند.

به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ذبيح‌زاده در جايگاه قرار گرفت و گفت: متهم «ح.ت» در اظهارات خود پرداخت مبلغ 425 ميليون ريال را به عنوان قرض بيان كرده ولي آقاي «الف.م» اين مبلغ را به عنوان هبه بيان كرده است كه اين تناقض‌گويي در اظهارات اين دو متهم وجود دارد.

وي ادامه داد: اتهام «ح.ت» مبني بر پرداخت رشوه به وي محرز و وارد است.

در اين هنگام قاضي مديرخراساني از «الف.م» خواست تا در جايگاه قرار گيرد و از او پرسيد: وجهي را كه شما به آقاي «ح.ت» پرداخت كرده‌ايد به چه كيفيت بوده است؟ در اين باره توضيح دهيد.

«الف.م» در جايگاه قرار گرفت و گفت: در يكي از اعياد آقاي «ح.ت» به استانداري آمد. ما در آن زمان به پول نياز داشتيم و من اين موضوع را با ايشان در ميان گذاشتم و ايشان مبلغي را به صورت تراول به من پرداخت كرد و من در قبال آن به آقاي «ح.ت» چك مدت‌دار دادم كه در نهايت اين چك‌ها توسط ايشان وصول شد و اين موضوع چيزي به غير از اين نبوده است.

«الف.م» افزود: در رابطه با بنگاه‌هاي زودبازده بايد بگويم كه اين بنگاه‌ها يك پروسه دارند. من نمي‌دانم آقاي «ح.ت» وام گرفته است يا خير. من با كارگروه اشتغال جلسه گذاشتم كه بين سازمان آب و فاضلاب آشتي دهيم و پلمپ را باز كنيم.

در ادامه اين جلسه، «ح.ت» در جايگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: من 30 سال است كه توليدكننده هستم و ثروت پدري نداشته‌ام و همه چيز را با زحمت و تلاش به دست آورده‌ام.

قاضي مديرخراساني از «ح.ت» خواست كه اگر مطلبي به عنوان آخرين دفاع دارد، بيان كند.

«ح.ت» به عنوان آخرين دفاع از دادگاه خواستار بررسي كپي چك‌ها و صورت‌حساب‌ها شد.

ادامه دارد...

  • شنبه/ ۱۰ تیر ۱۳۹۱ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 91041005987
  • خبرنگار : 71429