وزير ورزش و جوانان: توجه به ورزش،دانش وفعاليت‌هاي اجتماعي جوانان هزينه‌هاي زيادي رامي‌طلبد

وزير ورزش و جوانان يكي از وظايف وزارتخانه تحت امرش را يادآوري شاخص‌هايي به مسئولان دانست كه بايد همه دستگاه‌ها در فعاليت‌هاي مختلف جوانان اجرا كنند.

وزير ورزش و جوانان يكي از وظايف وزارتخانه تحت امرش را يادآوري شاخص‌هايي به مسئولان دانست كه بايد همه دستگاه‌ها در فعاليت‌هاي مختلف جوانان اجرا كنند.

محمد عباسي در حاشيه اختتاميه چهارمين جشنواره جوان سرباز در گفت‌وگو با خبرنگار«جوانان» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه افتخار مي‌كنيم كه ايران چنين جوانان برومندي را دارد كه هم در حوزه دفاع مقدس و هم در حوزه جنگ نرم، تهاجم فرهنگي و ... فعاليت مي‌كنند، گفت: در تلاشيم با تجميع برنامه‌هاي طرح ساماندهي و برنامه ريزي اوقات فراغت جوانان بتوانيم اين برنامه‌ را جمع بندي كنيم.

وزير ورزش و جوانان با بيان اينكه در امور جوانان بايد همواره سه موضوع ورزش، دانش و فعاليت‌هاي اجتماعي را درنظر داشت، اظهاركرد: بايد همه دستگاه‌هاي مربوطه اين سه موضوع مهم را مدنظر قرار داده و آن را در برنامه‌ريزي‌هايشان مورد توجه قرار دهند.

به گفته عباسي، توجه به اين سه موضوع كه اجراي آن سبب ارتقاء جوانان مي‌شود، هزينه‌هاي مادي و برنامه‌اي زيادي دارد كه مي‌تواند نقش زيادي در چارچوب شخصيت جوانان داشته باشد.

وي ابراز اميدواري كرد كه همه دوستان و دستگاه‌هاي مربوط در اجراي اين موارد با وزارت ورزش و جوانان همكاري كنند.

به گفته عباسي يكي از وظايف وزارت ورزش و جوانان يادآوري شاخص‌هايي است كه همه دستگاه‌ها و مسئولان بايد در همه فعاليت‌هاي مختلف جوانان به آن توجه داشته باشند و آنرا اجرا كنند كه اين امر بر عهده همه دستگاه‌هاست.

وزير ورزش و جوانان ابراز اميدواري كرد كه با اقدامات انجام شده در همه دستگاه‌ها و برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته جوانان اين كشور بتوانند موجبات سرافرازي بيشتر اين كشور را فراهم كنند.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 91032816184
  • خبرنگار : 71431