محكوميت قاچاقچيان پرتغال خارجي در فارس/ جريمه یک میلیارد و 198 میلیوني قاچاق تلفن همراه

قاچاقچيان پرتقال خارجی درتعزیرات حکومتی فارس به پرداخت جريمه نقدي محكوم شدند.

قاچاقچيان پرتقال خارجی درتعزیرات حکومتی فارس به پرداخت جريمه نقدي محكوم شدند.

به گزارش ايسنا،‌ ماموران مبارزه با قاچاق کالا وارز نیروی انتظامی شهرستان جهرم استان فارس طی بازرسی های خود مقادیری کالای قاچاق شامل 115 کارتن پرتقال خارجی بدون مجوز کشف و پرونده ای در این رابطه تشکیل شد.

دراین راستا با اعلام شکایت اداره گمرک فارس ،پرونده فوق پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع و با توجه به مستندات موجود در پرونده ، متخلفین علاوه برضبط کالا به پرداخت بیش از 485 میلیون ریال جریمه نقدی معادل دوبرابرارزش ریالی کالاهای مکشوفه درحق صندوق دولت محکوم شدند.

* محکومیت میلیاردی ریالی قاچاق گوشی تلفن همراه در کرمان

در راستای حمایت از تولیدملی، کار و سرمایه ایرانی مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سیرجان طی بازرسی‌های خود مقادیری کالای قاچاق شامل انواع گوشی تلفن همراه به همراه لوازم جانبی خارجی راکه به صورت غیرقانونی وارد کشور شده بود را شناسایی و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

دراین راستا پرونده فوق پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمان ارجاع وبا توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف قاچاق محرز تشخیص و متخلفین علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت بیش از یک میلیارد و 198 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 91022514703
  • خبرنگار : 71429