/يكصدمين سفر استاني/

رييس جمهور در خواف:روزي ريشه مستكبران به دست ملت‌ها برچيده خواهد شد

رييس جمهور، اظهارداشت: روزي خواهد آمد كه با دست قدرت ملت‌ها، ريشه مستكبران كنده خواهد شد.

رييس جمهور، اظهارداشت: روزي خواهد آمد كه با دست قدرت ملت‌ها، ريشه مستكبران كنده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمود احمدي‌نژاد كه در جمع مردم خواف سخن مي‌گفت، با تاكيد بر اين‌كه قرآن براي همه بشريت است و براي كمال بشريت و براي پايه جامعه سعادتمند از طرف خداوند فرستاده شده است، گفت: براي استقرار توحيد و عدالت در عرصه جهاني، نيازمند حاكميت كل قرآن و حاكماني هستيم كه تمام قرآن را دريافت مي‌كنند و معلوم است كه چه كسي قرآن را كامل دريافت مي‌كند. كسي كه ايمان او كامل‌ترين است و از خطاها به دور است. كسي كه از جنس پيامبر(ص) و آسمان است. ما نيازمند انساني كامل هستيم، انساني كه تمام اسماء الهي در آن متجلي شده باشد.

وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با اشاره به جنايت‌هاي جنايتكاران و قدرت‌هاي بزرگ و همچنين صهيونيست‌ها گفت: كافي است ملت‌ها و دولت‌هاي منطقه فقط يك اخم بكنند و در پي اين اخم صهيونيست‌ها از ترس شان از منطقه رفته و كفش‌شان را هم جا مي‌گذارند و پيش اربابان خود باز مي‌گردند.

رييس‌جمهور با بيان اين‌كه راه هدايت و راه نجات قرآن است و مستكبران در راه شيطان حركت مي‌كنند، تصريح كرد: آنها را نصيحت مي‌كنيم كه دست از اين كارهايشان بردارند و تصور نكنند كه با اين كارها جاودانه مي‌شوند. به آنها توصيه مي‌كنيم به راه خدا و انسانيت برگردند؛ چراكه اين به نفع آنهاست، به ملت‌هاي ايران، پاكستان، افغانستان، حاشيه خليج فارس احترام بگذارند و حقوق ملت‌ها را به رسميت بشناسند.

وي افزود : خيال نكنيد كه جنايت‌هايي كه مي‌كنيد و پول‌هايي را كه مي‌گيريد و به جاي آن سلاح مي‌دهيد، بي‌پاسخ مي‌ماند. ملت‌هاي منطقه فهرستي دارند كه هر روز جنايت‌هاي مستكبران را علامت مي‌زنند و جمع مي‌كنند و بدانيد روزي خواهد آمد كه با دست قدرت ملت‌ها، ريشه مستكبران برچيده خواهد شد و به زودي دست انتقام الهي بيرون خواهد آمد و انتقام اين جنايت‌ها را خواهد گرفت.

رييس‌جمهور بخش ديگري از سخنان خود را به اهميت ساختن ايران اختصاص داد و گفت: همراه با هم و با تلاش و كوشش بايد ايران را بسازيم و آباد كنيم.

احمدي‌نژاد به برخي از مشكلات شهرستان خواف و در عين حال توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي اين شهرستان اشاره كرد و گفت: اعلام شد كه كشاورزان اين منطقه دچار خشكسالي هستند، براي رفع خشكسالي، منابع جديد آب بايد ايجاد كنيم و قرار است با توافق صورت گرفته، شاهد انتقال آب از تاجيكستان به خراسان‌رضوي باشيم و به خدا اگر لازم باشد، از درياي مازندران و خليج فارس آب مي‌كشيم كه شما بدون آب نمانيد.

احمدي‌نژاد در عين حال تصريح كرد كه از آب موجود بايد درست استفاده كنيم و در عين حال از شيوه‌هاي جديد آبياري نيز استفاده شود.

وي گفت: دولت سال گذشته 140 ميليارد تومان براي كمك به كشاورزان به اين استان اختصاص داد، انشاءالله امسال اين مقدار را زياد كرده و سهم شهرستان خواف را نيز افزايش مي‌دهيم.

وي همچنين به بحث معدن و كارخانجات فولاد در اين استان اشاره كرد و گفت: انشاءالله امروز بعد از اين مراسم، يكي از معادن سنگ آهن در اين منطقه افتتاح خواهد شد. وي تصريح كرد: هركس در ايران و خواف بخواهد، روي معادن سنگ باقيمانده سرمايه‌گذاري كند، دولت با كمال وجود از آن حمايت مي‌كند، البته به شرطي كه وقتي اين معادن فعال شدند، اول جوانان خواف را مشغول به كار كند.

رييس جمهور سخنان خود را با تشكر از مردم اين شهرستان و خواندن دعا به پايان رساند.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 91022212771
  • خبرنگار : 71038