/يكصدمين سفر استاني/

نماينده اعزامي رييس‌جمهور به بردسكن:می‌توانیم امروز در دنیا سرافراز باشیم

نماينده اعزامي رييس جمهور به شهرستان بردسكن، با اشاره به استقبال پرشور مردم مشهد در استقبال از رييس جمهور، گفت: اين استقبال باعث دلگرمی دوستان و نا امیدی دشمنان شد.

نماينده اعزامي رييس جمهور به شهرستان بردسكن، با اشاره به استقبال پرشور مردم مشهد در استقبال از رييس جمهور، گفت: اين استقبال باعث دلگرمی دوستان و نا امیدی دشمنان شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،منطقه خراسان، محمد عباسي، در ديدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان بردسكن، افزود: سفرهای استانی هيات دولت نشان داد که می‌توان زمینه‌های رشد و پیشرفت کشور را فراهم ساخت و امروز ملت ایران باید افتخار کنند که به پشتوانه خون شهدا به استقلال دست پیدا کرده‌ایم. وی سفرهای استانی ريیس جمهور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: از کارهای مهم دولت این بود که پایتخت را از انحصار در آورد و جلسات هیات دولت را در مراکز استان‌ها برگزار کرد. وي تصريح كرد: شجاعت ملت ایران ناشی از شجاعت شهدا و امام راحل است و ما می‌توانیم امروز در دنیا سرافراز باشیم. وی افزود: دشمن از ترس این که مبادا ایران برای آنها زحمت ایجاد کند، سنگ‌اندازی‌های زیادی داشته، اما با همه تحریم‌ها تا امروز کشور ایران خودکفا شده است.

عباسی با اشاره به موفقیت‌های هسته‌ای ایران، گفت: امروز رشد علمی کشور، نگرانی دشمن را بیشتر کرده است و به تبع آن دشمن نیز سنگ‌اندازی‌های خودش را توسعه داده است.

وزير ورزش و جوانان يادآور شد: به همت دولت نهم و دهم کارهای خوبی در کشور انجام شده است که قابل مقایسه با عملکرد دولت‌های گذشته نیست.

نماينده اعزامي رييس جمهور به شهرستان بردسكن گفت: ایران اسلامی در سال‌های اخیر، 15 برابر دیگر کشورهای جهان رشد علمی داشته و اینک نیازهای مهم ملت برطرف شده است و ما برای نیازهای جدید و پیشرفت مردم ایران تلاش می‌کنیم.

انتهاي پیام

  • جمعه/ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 91022212739
  • خبرنگار :