دستگيري سارقان مسلح طلافروشي در كرمانشاه

سرپرست پليس آگاهي استان كرمانشاه از دستگيري دو سارق مسلح كه پس از سرقت از طلافروشي هنگام فرار اقدام به تيراندازي كرده و يكي از عابران را مجروح كرده بودند، خبرداد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ احسان‌بخش در تشريح جزئيات دستگيري متهمان گفت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره سرقت مسلحانه از يك طلافروشي در شهرستان روانسر اكيپي از كارآگاهان به محل اعزام شدند و مشخص شد دو سارق مسلح به وسيله يك قبضه اسلحه كلت كمري وارد مغازه شده و با ايجاد سر و صدا و شليك دو تيرهوايي اقدام به سرقت حدود 380 گرم طلا كرده‌اند.

سرپرست پليس آگاهي استان كرمانشاه ادامه داد: متهمان هنگام فرار به منظور ايجاد رعب و وحشت اقدام به تيراندازي كردند كه در اين هنگام يك تير به يكي از رهگذران برخورد كرده و باعث جراحت وي شد كه مصدوم پس از حضور اورژانس به بيمارستان منتقل شد.

احسان‌بخش با بيان اينكه كارآگاهان با كمك مالباختگان تصوير فرضي سارقان را ترسيم و در اختيار تمامي واحدهاي گشتي قرار دادند، گفت: سرانجام يكي از سارقان توسط واحدهاي گشت‌زني در يكي از رستوران‌هاي بين‌راهي شناسايي و دستگير شد.

سرپرست پليس آگاهي استان كرمانشاه اضافه كرد: متهم با توجه به مواجهه حضوري با مالباختگان به سرقت مسلحانه با همدستي فرد ديگري اعتراف كرد و مدعي شد طلاجات مسروقه را به يك مالخر فروخته‌اند.

به گفته وي، با راهنمايي متهم محل اختفاي همدست وي و مالخر شناسايي و هر دو در عمليات‌هاي جداگانه دستگير شدند كه در بازرسي از محل يك قبضه سلاح كلت‌كمري به همراه تمامي طلاجات مسروقه كشف شد.

به گزارش ايسنا، احسان‌بخش افزود: متهمان پس از پايان تحقيقات با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۵ دی ۱۳۹۰ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9010-02018.191766
  • خبرنگار : 71431