اتصال سيم برق، مركز نگهداري از معلولان در بوشهر را به آتش كشيد فرمانده انتظامي استان بوشهر: تاكنون هيچ شكايتي از اين مركز نشده است

آتش‌سوزي در يك مركز دخترانه نگهداري از معلولان در بوشهر موجب مرگ سه معلول و مصدوميت 16 نفر ديگر شد.

دكتر غلامرضا حيدري ـ رييس دانشگاه علوم‌ پزشكي بوشهر ـ درگفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين خصوص گفت: وقوع آتش‌سوزي در يك مركز نگهداري از معلولان در خيابان انتقال خون بوشهر در عصر روز چهارشنبه سبب مرگ سه دختر معلول زير 14 سال و مصدوميت ناشي از گازگرفتگي و سوختگي 16 دختر نوجوان ديگر شده است.

رييس دانشگاه علوم پزشكي بوشهر ادامه داد: دو نفر از مصدومان حادثه كه آسيب‌ديدگي بيشتري داشتند، به علت سوختگي به بيمارستان گناوه منتقل شدند كه يكي از اين افراد از زير دستگاه خارج شده و ديگري همچنان زير دستگاه است كه خوشبختانه وضعيت هر دو نفر مساعد اعلام شده است.

حيدري با اشاره به وضعيت 14مصدوم ديگر كه در بيمارستان فاطمه الزهرا (س) بوشهر بستري بودند، به ايسنا گفت: اين 14 نفر كه عمده‌دليل مصدوميتشان استنشاق دود ناشي از آتش‌سوزي بود، پس از مداوا از بيمارستان مرخص شدند.

وي هم‌چنين علت وقوع اين حادثه را اتصال سيم‌برق در اين مركز اعلام كرد.

فرمانده انتظامي استان بوشهر:

 تاكنون هيچ‌ شكايتي از سوي خانواده افراد حادثه ديده و نهادهاي ديگر به پليس ارجاع نشده است

هم‌چنين سردار رضا محمدي‌يگانه ـ فرمانده انتظامي استان بوشهر در اين باره به ايسنا، گفت: ماموران انتظامي از لحظات اوليه‌ اين حادثه به منظور ايجاد نظم و انظباط و كمك به امداد‌گران در محل حاضر بودند.

فرمانده انتظامي استان بوشهر درباره‌ شكايت از اين مركز خاطرنشان كرد: تاكنون هيچ‌ شكايتي از سوي خانواده افراد و نهادهاي ديگر به پليس ارجاع نشده است اما پليس در صورت دريافت شكايت سريعا آن را به دستگاه قضايي ارجاع خواهد داد.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۱۶ دی ۱۳۹۰ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9010-01062.189841
  • خبرنگار : 71431